جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶

وزیر ارشاد:

«آیت الله رییسی» مانند همیشه با قوت بر عزم دولت در حل مشکلات اهالی فرهنگ تاکید کردند

محمد مهدی اسماعیلی

سینماپرس: وزیر فرهنگ در جدیدترین نوشته خود از سفر به شهرستان‌های آذرشهر و اسکو و دیدار اصحاب فرهنگ و هنر استان این استان با آیت الله رییسی گفت.

به گزارش سینماپرس، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در سفر یک روزه خود که به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور به شهرهای آذرشهر و اسکو سفر کرده بود، در این متن با اشاره به سخنان رییس جمهوری در جمع اصحاب فرهنگ و هنر آذربایجان شرقی در اجرای مفهوم عدالت فرهنگی‌در دولت مردمی آورده است:

«امروز در همراهی با رییس جمهور محترم و در سفر استانی به آذربایجان شرقی میهمان مردم خونگرم شهرستان‌های آذرشهر و اسکو بودم. نهمین سفرم به این استان هنردوست و هنرپرور با دیدارهای مردمی فراوانی نیز همراه بود.

در مقبره الشعرای تبریز نیز همراه با آقای رییس جمهور، دیداری صمیمانه با اهالی شعر، ادب و هنر استان داشتیم. در این دیدار آیت الله رییسی مانند همیشه با قوت بر عزم دولت در حل مشکلات اهالی فرهنگ تاکید کردند و از عملکرد نزدیک به دو سال دولت در اجرای عدالت فرهنگی سخن گفتند.»

ادای احترام به شهدای شهرستان آذرشهر، بازدید از تصفیه خانه آب و فاضلاب آذرشهر، بازدید از مجتمع فرهنگی هنری آذرشهر، بازدید از دو پروژه راهسازی و دیدار مردمی، بازدید از پروژه کنارگذر ایلخچی، حضور در شورای اداری شهرستان اسکو، افتتاح و بهره‌برداری از ایستگاه پمپاز شهر سهند، بازدید از کتابخانه آیت‌الله میلانی وحضور در دیدار رئیس جمهور با اصحاب فرهنگ و هنر آذربایجان‌شرقی در مقبره‌آلشعرا از اهم برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سفر بود.

گفتنی است وزیر فرهنگ در دومین سفر آیت الله سیدابراهیم رئیسی به آذربایجان‌شرقی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان‌های آذرشهر و اسکو حضور یافت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.