جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

تهیه‌کننده فیلم سیاه و ضدپدر «آه سرد»:

اولویت برای ما حضور فیلم در جشنواره‌های خارجی است

فیلم سینمایی «آه سرد»

سینماپرس: رضا محقق تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آه سرد» ضمن اشاره به ادامه حضورهای جشنواره‌ای این فیلم از طرح پیشنهاداتی از سوی کشورهای اروپایی برای آغاز اکران فیلم در خارج از کشور خبر داد.

به گزارش سینماپرس، رضا محقق تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آه سرد» به کارگردانی ناهید عزیزی از فیلم‌های رونمایی شده در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر که به تازگی از سازمان سینمایی پروانه نمایش دریافت کرده است، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برنامه‌ریزی برای اکران این فیلم گفت: فعلاً اولویت برای ما حضور فیلم در جشنواره‌های خارجی است. در حال حاضر هم فیلم در اختیار پخش‌کننده قرار دارد و ان‌شالله بعد از اتمام حضورهای جشنواره‌ای فیلم برای اکران عمومی آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: فیلم‌هایی از جنس «آه سرد» باید در زمان مناسب خودشان اکران شوند. کمااینکه در همین شرایط فعلی که یک فیلم طنز بفروش در حال اکران است، اکران فیلم‌های هنری و مستقل خیلی سخت شده است. این جنس آثار باید در یک شرایط زمانی مناسب اکران شوند تا هم دچار آسیب نشوند و هم بتوانند مخاطب خود را پیدا کنند.

محقق درباره احتمال عرضه فیلم «آه سرد» در گروه «هنروتجربه» هم گفت: هنوز در این زمینه تصمیمی نگرفته‌ام. پیشنهاداتی برای اکران فیلم در یکی از کشورهای اروپایی هم دارم و هنوز به جمع‌بندی قطعی برای فرآیند اکران عمومی آن نرسیده‌ام. آنچه مشخص است این است که شرایط فعلی شرایط مناسبی برای اکران عمومی «آه سرد» نیست و اصلاً فضای فعلی را فضایی نمی‌دانم که بخواهم فیلم را اکران کنم.

این تهیه‌کننده در عین حال تأکید کرد: صددرصد فیلم «آه سرد» همین امسال به اکران می‌رسد. چهار فیلم در انتظار اکران دارم که چه در قالب اکران داخلی و چه به‌صورت اکران خارجی همه آن‌ها را همین امسال به مرحله اکران خواهم رساند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.