یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

با دوبله و پخش اختصاصی فیلم سینمایی «ظهور مرده شیطانی»؛

در شرایط وادادگی «ساترا»؛ «فیلیمو» مروج و عرضه کننده «شیطان پرستی» در لوای «ژانر وحشت» می‌شود؟

فیلم سینمایی «ظهور مرده شیطانی»

سینماپرس: فیلم «ظهور مرده شیطانی» یا «مرده شریر بر می‌خیزد» همزمان با پخش جهانی آن از استریم‌های بین‌المللی با دوبله اختصاصی از فیلیمو پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، علاقمندان به ژانر وحشت آن هم از نوع خونین و رعب‌آورش باید منتظر نسخه جدید از سری فیلم‌های Evil باشند.

فیلم ظهور مرده شیطانی یا مرده شریر برمی‌خیزد Evil Dead Rise با مدت زمان ۹۶ دقیقه‌ای خود طولانی‌ترین فیلم مرده شیطانی تا به امروز محسوب می‌شود.

این فیلم سینمایی همزمان با پخش جهانی آن با دوبله اختصاصی در دسترس علاقمندان در پلتفرم فیلیمو است. مدیریت دوبلاژ این فیلم بر عهده مینا قیاسپور است و هنرمندانی از جمله ناهید امیریان، فریبا رمضان‌پور، نرگس فولادوند، مینا قیاسپور، فرزاد احمدی، محمدرضا فصیحی‌نیا، مهدیار زمانی‌فر و نغمه عزیزی‌پور در دوبله این فیلم حضور دارند.

اولین فیلم از این مجموعه وحشتناک آنقدر پر از خون‌ و خونریزی بودند که نمایششان در کشورهای مختلفی مانند فنلاند، سنگاپور و اوکراین ممنوع اعلام شد. لی کرونین کارگردان این فیلم در مطلبی افشا کرده که در حین فیلمبرداری مرده شریر برمی‌خیزد از بیش از ۶۵۰۰ لیتر خون تقلبی استفاده کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.