شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸

«رسانه ملی» در سیطره «فارغ التحصیلان امام صادق»؛

«معاون وزیر ورزش و جوانان» و پیگیری سلبریتی شدن با اجرای برنامه تلویزیونی «کلمه»!

وحید یامین‌پور در مراسم بزرگداشت نادر طالب زاده

سینماپرس: ویژه برنامه تلویزیونی «کلمه؛ گفتگوهایی پیرامون حکمت و معرفت»، در حالی به میزبانی وحید یامین پور از امشب شنبه ۵ فروردین ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود که از مهرماه سال گذشته وزیر ورزش و جوانان در حکمی مجری این برنامه را به عنوان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان منصوب کرده است!

به گزارش سینماپرس، وحید یامین پور که با مدرک دکترای جرم‌شناسی از دانشگاه امام صادق توانست در دولت سیزدهم به وزارت ورزش و جوانان برود و عهده دار معاونت امور جوانان در این وزراتخانه شود؛ حالا ظاهرا نیاز به دیده شدن در قاب رسانه ملی را حس نموده و از این جهت با ویژه برنامه تلویزیونی «کلمه»؛ گفتگوهایی پیرامون حکمت و معرفت» قرار است از امشب شنبه ۵ فروردین به آنتن شبکه یک سیما بیاید.

ویژه برنامه «کلمه» در ایام ماه مبارک رمضان، هرشب از ساعت ۲۳:۰۰ پخش خواهد شد. این ویژه برنامه ماه رمضان به تهیه‌کنندگی سیداحمد موسوی‌صمدی، کاری از گروه معارف اسلامی شبکه یک سیما است.

میل همچنان دیده شدن در تلویزیون «معاون وزیر ورزش و جوانان» را به اجرای «کلمه» کشاند!

گویندگی، اجرا و سردبیری برنامه‌های رادیویی، مدیریت گروه اندیشه رادیو جوان، کارگردانی و اجرای مناظره‌های سیاسی و برنامه‌های «دیروز امروز فردا» و «جهان آرا» از جمله سوابق او در رسانه ملی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.