جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

وعده «وزیر ارشاد» در پی مطالبه صریح «امام خامنه‌ای»؛

اسماعیلی: کانون فرهنگی - هنری مسجد را به یک پایگاه و کانون قرآنی تبدیل خواهیم کرد

محمد مهدی اسماعیلی

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هر کانون فرهنگی- هنری مسجد را به یک پایگاه و کانون قرآنی تبدیل خواهیم کرد.

محمدمهدی اسماعیلی دقایقی پیش در حساب توییتری خود نوشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار باصفای رمضانی با اصحاب قرآن، راهبرد احیاء برنامه های قرآنی مساجد را ابلاغ فرمودند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار فیلم بخشی از سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب در محفل نورانی انس با قرآن تصریح کرد: در وزارت فرهنگ، با مشارکت فعالانه معاونت قرآن و ستاد عالی کانونهای مساجد، هر کانون فرهنگی - هنری مسجد را به یک پایگاه و کانون قرآنی تبدیل خواهیم کرد. انشاءالله.

شایان ذکر است که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: باید همه مساجد به پایگاه‌های رواج تلاوت و استماع قرآن و ارائه تفسیر آیاتِ قرائت‌شده تبدیل شوند.

امام خامنه‌ای عصر روز پنجشنبه در اولین روز ماه مبارک رمضان و در محفل نورانی انس با قرآن که با حضور شماری از قاریان و اساتید ممتاز و فعالان قرآنی برگزار شد، قرآن را کتاب حکمت و درس و زندگی خواندند و خاطر نشان کردند: قرآن مجید در همه عرصه‌های فردی، خانوادگی، اجتماعی، حکومتی وحتی روابط بین‌الملل، مملو از تدبیر و حکمت است که باید به آموختن و بکارگیری این دروس اهتمام جدی داشت که خوشبختانه امروز همه زیرساخت‌های لازم برای این کار فراهم است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.