چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

با برنامه «صبح روز بعد»؛

«فرزاد جمشیدی» مجری برنامه سحرگاهی شبکه دو سیما شد

فرزاد جمشیدی

سینماپرس: «صبح روز بعد» عنوان ویژه‌برنامه سحرهای ماه مبارک رمضان است که به مدت ۳۰ روز و با اجرای فرزاد جمشیدی روی آنتن شبکه ۲ سیما خواهد رفت.

به گزارش سینماپرس، «صبح روز بعد» عنوان ویژه‌برنامه سحرهای ماه مبارک رمضان است که از روز پنجشبنه سوم فروردین به مدت ۳۰ روز و با اجرای فرزاد جمشیدی روی آنتن شبکه ۲ سیما خواهد رفت.

این برنامه که کاری از گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما محسوب می‌شود، در هر قسمت به روایت یکی از قهرمانان ملی _ مذهبی ایران می‌پردازد که به نوعی بر تاریخ ایران یا اسلام تاثیرگذار بوده‌اند.

«صبح روز بعد» دارای ۷ آیتم متنوع است که هر کدام برای خودشان قصه و روایتی مجزا دارند. در این برنامه آیتمی برای آسیب‌های اجتماعی ساخته شده و در هر برنامه در دو قسمت کوتاه، قصه زندگی افرادی روایت می‌شود که یا دچار آسیب‌های اجتماعی شده و سر و کارشان به گرمخانه‌ها افتاده و یا افرادی که خودشان یک کنشگر اجتماعی محسوب می‌شود.

همچنین، آیتمی ویژه در این برنامه گنجانده شده که مخاطب می‌تواند، دقایقی کوتاه مزار یکی از شهدای دفاع مقدس را از قاب تلویزیون زیارت کرده و با یک معرفی کوتاه با عقاید و افکار او آشنا شود.

یکی دیگر از آیتم‌های ویژه برنامه «صبح روز بعد»، برنامه «سحرخوانی» خواهد بود و حمید خزاعی (خواننده موسیقی کلاسیک ایرانی) به طور زنده و در فضای استدیو برای مخاطبان برنامه اصیل و دارای قدمت «سحرخوانی» را اجرا خواهد کرد.

علاقمندان حوزه شعر نیز می‌توانند هر روز قطعه‌ای را با روایت صابر خراسانی (شاعر مذهبی) بشنوند که قصد دارد، در هر برنامه روایتی از یک زائر مشهدالرضا(ع) داشته باشد و از حال و احوال قلبی یک زائر بگوید.

«صبح روز بعد» در ۳۰ قسمت ۱۲۰ دقیقه‌ای، سحرهای ماه مبارک رمضان از ساعت ۴ صبح‌ و از برج میلاد تهران روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.