شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶

دفتر موسیقی وزارت ارشاد اعلام کرد؛

برنامه ها و رویدادهای هنری موسیقایی همانند سال‌های قبل صرفا تا نیمه ماه رمضان برگزار خواهند شد

ارکستر رتوریک در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر

سینماپرس: دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد برنامه‌های موسیقی همانند سال‌های قبل صرفا تا نیمه ماه رمضان برگزار خواهند شد.

به گزارش سینماپرس، برنامه ها و رویدادهای هنری موسیقایی زیر نظر وزارت فرهنگ همانند سال‌های گذشته صرفا تا نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در سراسر کشور برگزار می شود.

دراطلاعیه وزارت فرهنگ آمده است: پس از انتشار اخباری نادرست مبنی بر برگزاری کنسرت ها در ایام ماه مبارک رمضان برای نخستین بار در سال جاری به اطلاع می‌رساند برنامه‌های موسیقایی و هنری همانند سال های قبل صرفا تا نیمه ماه مبارک رمضان و در زمان فراغت از روزه‌داری مومنان و نمازگزاران برگزار خواهد شد.

بر همین اساس دفتر موسیقی وزارت فرهنگ با توجه به تقارن نوروز امسال با ماه مبارک رمضان و با احترام به دغدغه های جامعه مومنین کشور با صدور دستور العمل های ویژه‌ای برای برگزاری رویدادهای موسیقایی برای نوروز امسال که متقارن با ماه مبارک رمضان است برنامه گزاران را موظف کرده تا با رعایت کامل موازین شرعی و قانونی به اجرای برنامه بپردازند. گفتنی است در صورت تخطی از قوانین، طبق مقررات با متخلفین برخورد خواهد شد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.