شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

به کارگردانی «ریدلی اسکات»؛

«دنزل واشینگتن» به دنباله «گلادیاتور» می‌رسد

دنزل واشینگتن

سینماپرس: دنزل واشینگتن در حال مذاکره است تا به فیلم دنباله «گلادیاتور» ملحق شود.

به گزارش سینماپرس و به نقل از ورایتی، دنزل واشینگتن در حال مذاکره نهایی برای بازی در فیلم بعدی ریدلی اسکات است.

با تایید شدن قطعی این حضور، دنزل واشینگتن برای دومین بار با ریدلی اسکات همکاری خواهد کرد. آنها در «گانگستر آمریکایی» در سال ۲۰۰۷ با هم کار کرده بودند.

به این ترتیب او در کنار پل مسکال و بری کیوگان جلوی دوربین اسکات می‌رود. خبر ملحق شدن کیوگان به این پروژه دیروز منتشر شده بود.

پارامونت تاریخ اکران این فیلم را ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ تعیین کرده است.

اکنون دیوید اسکارپا در حال نگارش فیلمنامه فیلم جدید است که اسکات آن را کارگردانی و تهیه می کند. جان ماتیسون فیلمبردار، آرتور مکس طراح تولید و جانتی یتس طراح صحنه و لباس هم از فیلم اصلی با این پروژه دوباره همکاری می‌کنند.

این فیلم دنباله «گلادیاتور» فیلم پرفروش سال ۲۰۰۰ است که ۱۲ نامزدی اسکار کسب کرد و ۵ جایزه از جمله بهترین فیلم را برد و ۴۶۰ میلیون دلار در گیشه‌ها فروش کرد. در این فیلم راسل کرو در نقش ماکسیموس دسیموس مریدیوس، سرباز رومی بازی کرده بود که به بردگی گرفته شد و قول انتقام از کومودوس با بازی خواکین فینیکس را داد. مسکال در فیلم جدید در نقش پسر خواهر کومودوس بازی می کند. هنوزر روشن نیست واشینگتن برای چه نقشی انتخاب شده است.

واشینگتن با بازی در «تراژدی مکبث» نهمین نامزدی اسکار بازیگری را کسب کرد. او یک نامزدی اسکار هم برای تهیه کنندگی‌ «حصارها» کسب کرده و در مجموع ۱۰ نامزدی اسکار در کارنامه دارد. وی تا چند ماه دیگر با «اکوالایز ۳» توسط سونی دیده می شود.

واشینگتن پیش از این در چندین فیلم به کارگردانی برادر فقید ریدلی، تونی اسکات که سال ۲۰۱۲ درگذشت بازی کرده بود که «جزر و مد سرخ»، «مردی در آتش»، «دژاوو»، «گرفتن پلهام ۱۲۳» و «غیرقابل توقف» از جمله آنهاست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.