سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷

در سری جدید برنامه «هفت»؛

«امیر قادری» جایگزین «مسعود فراستی» می‌شود

امیر قادری

سینماپرس: تهیه‌کننده سری جدید برنامه «هفت» که با اجرای بهروز افخمی از شبکه نمایش پخش می‌شود، از امیر قادری و میلاد دخانچی به‌عنوان منتقدان این فصل از برنامه یاد کرد.

به گزارش سینماپرس، محمد تنکابنی تهیه کننده «هفت» با اشاره به این برنامه سینمایی که از فردا و همزمان با جشنواره فیلم فجر از آنتن شبکه نمایش پخش می‌شود درباره منتقدان برنامه به خبرنگار مهر بیان کرد: امیر قادری و میلاد دخانچی دو منتقدی هستند که در این برنامه حضور خواهند یافت.

وی در توضیحی از این ترکیب عنوان کرد: ما در برنامه‌های سینمایی پیش از این هم، این بحث را داشتیم که ترکیبی داشته باشیم که منتقدی از منظر سنت نقدنویسی سینمایی به نقد فیلم‌ها بپردازد و منتقد دیگری هم از منظر بینارشته ای و مطالعات فرهنگی آثار را تحلیل کند که با مدیریت بهروز افخمی هم به نظرم جذاب خواهد شد.

تنکابنی درباره فضای برنامه و اینکه چه رویکردی خواهند داشت توضیح داد: سعی داریم در بحث سینما و جشنواره برنامه‌ای محترم داشته باشیم و اصراری در اینکه برنامه جنجالی داشته باشیم نداریم.

وی درباره اینکه با توجه به سکوت خبری که در ساخت بسیاری از فیلم‌های امسال و وقایع اخیر رخ داده است با چالشی نسبت به حضور کارگردانان در تلویزیون مواجه هستند یا خیر؟ عنوان کرد: فکر نمی‌کنیم با چالش رو به رو باشیم.

تهیه کننده «هفت» در پاسخ به واکنش‌ها نسبت به کوچ برنامه هفت از شبکه سه به شبکه نمایش و اینکه ممکن است به برنامه‌ای خنثی بدل شود عنوان کرد: سینما شئون و وجوه مختلفی دارد که بخشی زیادی از آن در برنامه‌های سینمایی مغفول مانده است. سینما شامل صنعت، رسانه، هنر و تجارت است اما احساس می‌کنیم مهمترین شئون سینما در این سال‌ها مغفول مانده و بیشتر مسائل روزمره و صنفی پوشش داده شده است. تلاش ما این است که به همه‌ی این مسائل پرداخته شود.

تنکابنی در پایان درباره اینکه محدودیتی در دعوت از سینماگران دارند یا خیر گفت: هر کسی که ایران برایش مهم باشد با نگاه معطوف به امر ملی حرف بزند حتماً در برنامه از او دعوت خواهیم کرد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.