سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

با طرحی از «مهدی دوایی»؛

«استاد» دارای پوستر رسمی شد

فیلم سینمایی «استاد»

سینماپرس: پوستر فیلم سینمایی «استاد» با طراحی مهدی دوایی در آستانه برگزاری چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، پوستر فیلم سینمایی «استاد» به تهیه‌کنندگی بهروز افخمی و کارگردانی عماد حسینی که از جمله آثار راه‌یافته به بخش مسابقه در چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر است، رونمایی شد.

این پوستر را مهدی دوایی طراحی کرده است.

او مدیر هنری، فیلمساز و طراح گرافیک، دارای مدرک کارشناسی طراحی گرافیک از دانشکده هنر و معماری و کارشناسی‌ارشد تهیه‌کنندگی و کارگردانی از دانشکده صداوسیما است. دوایی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و در این دو دهه به عنوان مدیر هنری، مشاور، طراح و فیلمساز با سازمان‌ها و مجموعه‌های مختلفی تجربه همکاری و تاکنون طراحی پوستر بیش از صد نمایش را بر عهده داشته است. عضویت در هیأت داوری رویدادها و جشنواره‌های گوناگون داخلی و خارجی از جمله مدیریت هنری سی‌ و نهمین جشنواره‌ تئاتر فجر بخش دیگری از کارنامه کاری اوست.

«استاد» اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند عماد حسینی است و به یکی از موضوعات ملتهب اجتماعی در سال اخیر می‌پردازد.

او عضو هیئت علمی دانشگاه است که کارگردانی سینما تدریس می‌کند و تاکنون در جشنواره‌های سینمایی متعددی حضور داشته است. یکی از شاخص‌ترین آثار او «تهران، خانی آباد، ۱۳۶۶» نام دارد که در جشنواره‌های سینمای پنهان نیویورک، اکشن آن فیلم کالیفرنیا، جشنواره فیلم ایرانیان لندن، جشنواره آنکارا، جشن سینمای ایران، جشنواره فیلم کوتاه تهران، جشنواره‌ فیلم‌های بی‌کلام و ... به نمایش درآمده و جوایزی کسب کرده است.

فیلمنامه‌ «استاد» را پیام لاریان و عماد حسینی نوشته‌اند و محمدحسین مهدویان به عنوان مشاور کارگردان این پروژه را همراهی کرده است.

حسن معجونی، سجاد بابایی و هدیه حسینی‌نژاد نقش‌های اصلی این فیلم را ایفا کرده‌اند و حوریه مقدم و مهدی ابوحمزه دیگر بازیگران «استاد» هستند.

عوامل اصلی فیلم سینمایی «استاد» عبارتند از:
مدیر فیلم‌برداری: مجید یزدانی، مدیر صدابرداری: احسان خزایی، طراح چهره‌پردازی: تینا بخشی، طراح صحنه و لباس: مریم میرباقری، مدیر تولید: حسین زرقام، تدوین: هانیه جلوخانی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: هادی اسلامی، مدیر هنری: مهدی دوایی، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: مریم قربانی‌نیا.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.