سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

با صدور بیانیه‌ای؛

ستاد اجرایی «جشنواره فیلم مقاومت» بر ادامه راه «شهید سلیمانی» در بسط و گسترش فرهنگ ایثار و ایستادگی تاکید می ورزد

هفدهمین جشنواره فیلم مقاومت

سینماپرس: ستاد اجرایی هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در سومین شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سرداران شهید جبهه مقاومت بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش سینماپرس، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله القاصم الجبارین

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

ایران زمین، از دیرباز تاکنون مهد پرورش انسان هایی بوده است که جان خویش را بذل حریت و استقلال این آب و خاک مقدس نموده اند تا بیرق سه رنگ ایران اسلامی همیشه در اوج تعالی و اهتزاز باشد.

از آرش و سیاووش تا ستارخان و رئیسعلی دلواری، از کوچک جنگلی تا سید حسن مدرّس، از همت و باکری و چمران و فخری زاده و احمدی روشن تا مدافعان حریم آل الله (علیهم سلام) این سرزمین هماره مرهون خون عزیزترین فرزندانش بوده است و این راه خونین کماکان ادامه دارد.

جنایت هولناک و ددمنشانه تروریستی دولت ایالات متحده آمریکا در ترور اسطوره مقاومت ایرانیان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، نمونه بارزی از خوی توحش و عدم پایبندی غرب به مبانی حقوق بشر و اخلاق در دنیای معاصر است. در این میان وظیفه صاحبان فکر و اندیشه و هنر این است که در ساحت سینما عهد دیرین خود را در پاسداشت اصحاب آخرالزمانی و پاسداران مرزهای اعتقادی و نکوداشت نمادهای مقاومت و پایداری با خلق آثار شایسته و موثر عملی سازند.

ستاد اجرایی هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، ضمن پاسداشت نام و خاطره سردار مجاهد و سرافراز ملت ایران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس فرمانده حشد الشعبی عراق به همرزمان دلاور ایشان (رحمت الله علیهم) به روان پاک این مجاهدان فی سبیل الله درود می فرستد و بر ادامه راه ایشان در بسط و گسترش فرهنگ ایثار و ایستادگی در برابر جبهه ظلم و بیداد، در عرصه فرهنگ و هنر تاکید می ورزد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.