شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

با حکم «دبیر چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر»؛

«حسن رونده» مدیر بخش تئاتر استان‌ها شد

حسن رونده

سینماپرس: حسن رونده در حکمی از سوی کوروش زارعی دبیر جشنواره به عنوان مدیر بخش تئاتر استان‌های چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منصوب و معرفی شد.

به گزارش سینماپرس، کوروش زارعی دبیر چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در حکمی حسن رونده را به عنوان مدیر بخش تئاتر استان‌های چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: جناب آقای حسن رونده، نیک می‌دانیم که تئاتر استان‌ها، مروارید تئاتر ایران است. پایه‌ها و ستون‌های اصلی تئاتر کشور بر مبنای هنر، اندیشه و خلاقیت هنرمندان استانی استوار است و بی‌شک، تقویت تئاتر استان‌ها، یعنی رشد و بالندگی و درخشش تئاتر همه ایران زمین؛ لذا نظر به تجربیات ارزشمند، تخصص و شایستگی جنابعالی در حوزه نمایش استان‌ها و ارتباط موثر با هنرمندان استانی، شما را به عنوان مدیر بخش تئاتر استان‌های چهل‌ویکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر منصوب می‌نمایم. امیدوارم با آگاهی، خلاقیت و توفیقات الهی در انجام امور محوله موفق باشید.

حسن رونده کارگردان، بازیگر، مدرس تئاتر و فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی و بازیگری از دانشگاه تربیت مدرس مقطع کارشناسی ارشد است. از سوابق حسن رونده در حوزه تئاتر استانی «مدیر هماهنگی تئاتر استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی» است که می‌توان به آن اشاره کرد.

چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری کوروش زارعی همزمان با ایام جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.