دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

به همت سینماشهر؛

سامانه فروش «آی‌تیکت» رونمایی شد

مراسم رونمایی از سامانه بلیت‌فروشی آی‌تیکت

سینماپرس: به‌منظور توسعه مراکز بلیط فروشی سینمای ایران سامانه بلیط فروشی «آی‌تیکت» به همت مؤسسه سینما شهر راه‌اندازی شد.

به گزارش سینماپرس، مراسم رونمایی از سامانه بلیط فروشی «آی‌تیکت» با حضور هاشم میرزاخانی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل مؤسسه سینما شهر، عباس سرتیپی رئیس کانون پخش کنندگان سینمای ایران و منوچهر شاهسواری عضو شورای عایل سینما، محمدرضا صابری نایب رئیس انجمن سینماداران، سید مصطفی حسینی مدیرعامل مؤسسه بهمن سبز و برخی از مدیران برنامه‌های پرکاربرد ایرانی روز ۱۳ آذرماه در محل مؤسسه سینما شهر تشکیل شد.

در ابتدای این مراسم هاشم میرزاخانی مدیرعامل مؤسسه سینماشهر گفت: در حال حاضر با توسعه فضای مجازی، بحث توسعه فروش از طریق فضای آی تی مطرح شده و ما به دنبال تعامل سینما با آی تی هستیم.

وی ادامه داد: با تفاهم ایجاد شده با نرم افزارهایی که بیش از ۱۵۰ میلیون مشترک دارند فرصت مناسبی برای جذب مخاطب به سینما به‌وجود خواهد آمدند.

مدیرعامل سینما شهر بیان کرد: در سال جاری تنها دو فیلم ما به سوددهی رسید و ۴ فیلم توانستند تنها هزینه‌های خودرا جبران کنند و مابقی فیلم‌ها حتی هزینه تولید خود را هم جذب نکرند.

همچنین منوچهر شاهسواری در این برنامه توضیح داد: آمار مخاطب سینما در سال جاری سطحی است و برای رهایی از این بحران نیاز به زمان است.

وی ادامه داد: امروز با ۱۶۵ هزار صندلی در سینما شاهد اشغال تنها ۵ درصد از آن‌ها هستیم در حالی که این میزان از مخاطب حداقل باید به ۴۵ درصد برسد.

در ادامه این مراسم تفاهم‌نامه‌ای میان سینماشهر و برنامه‌های پرکاربرد ایرانی از جمله اسنپ، ایزی پی، فام، آی گپ، روبیکا و ... امضا و از سامانه بلیط فروشی «آی‌گپ» رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.