چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷

بیل کرامر خبر داد؛

پخش زنده تلویزیونی همه بخش‌های اسکار

مراسم جایزه اسکار ۲۰۲۱

سینماپرس: مدیر عامل آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار تاکید کرد در مراسم اسکار این دوره همه بخش ها زنده پخش خواهند شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، همه ۲۳ بخش جوایز اسکار در جریان پخش تلویزیونی این مراسم در سال ۲۰۲۳ به صورت زنده پخش خواهند شد.

بیل کرامر مدیر عامل آکادمی علوم و هنرهای سینمایی، صبح سه شنبه ۲۹ نوامبر این خبر را به صورت انحصاری به ورایتی اعلام کرد و گفت: می توانم این موضوع را تایید کنم که این دوره همه بخش ها در پخش زنده تلویزیونی گنجانده خواهند شد.

سال گذشته هشت بخش جوایز اسکار از جمله بخش های موسیقی متن اصلی، چهره پردازی، مستند کوتاه، تدوین، طراحی صحنه، انیمیشن کوتاه، فیلم کوتاه و صدا از پخش تلویزیونی مراسم حذف شدند که این موضوع خشم بسیاری را در پی داشت.

کرامر اشاره کرد از زمان انتصابش در سمت مدیرعاملی آکادمی در ماه ژوئن امسال صحبت های زیادی در مورد بازگرداندن بخش های حذف شده شکل گرفته است، او گفت: از اینکه در موقعیتی هستیم که می توانیم تصمیم جدید را اجرایی کنیم، هیجان زده هستیم.

جیمی کیمل نیز قرار است برای سومین بار به مراسم اسکار باز گردد. کرامر درباره این انتخاب نیز خاطرنشان کرد: از بازگشت کیمل هیجان زده ام. دوست دارم کسی مجری برنامه باشد که برنامه زنده تلویزیونی را بشناسد. من فکر می‌کنم این مساله بسیار مهم است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.