چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

در نقش یک خبرنگار؛

اسکارلت جوهانسون برای آمازون جلوی دوربین می‌رود

اسکارلت جوهانسون

سینماپرس: اسکارلت جوهانسون در نقش یک خبرنگار در یک سریال کوتاه تلویزیونی برای آمازون جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، سریال کوتاه «تنها دلیل» با اقتباس از رمان جان کاتزنباخ با بازی اسکارلت جوهانسون برای آمازون ساخته می‌شود.

این اولین نقش‌آفرینی جوهانسون در نقش اصلی یک سریال تلویزیونی محسوب می‌شود.

رمان «تنها دلیل» که سال ۱۹۹۲ منتشر شد درباره گزارشگری از میامی به نام مت کوارت است. در سریال قرار است شخصیت خبرنگار یک زن به نام مدیسون کوارت باشد و جوهانسون نقش وی را بازی کند. وی نامه‌ای از یک زندانی محکوم به اعدام دریافت می‌کند که ادعا دارد بی‌گناه است. با شروع تحقیقات در این زمینه نه تنها پرونده زندانی محکم نیست بلکه ماجراهای وحشتناک دیگری هم در پس این پرونده وجود دارد.

کریستی هال فیلمنامه را می‌نویسد و تهیه کننده اجرایی هم خواهد بود. جوهانسون نیز با کمپانی خودش از تهیه‌کنندگان سریال است.

این دومین بار است که از این رمان اقتباس می‌شود و قبلاً در سال ۱۹۹۵ با بازی شان کانری، بلر آندروود، لارنس فیشبورن، اد هریس و کیت کپشاو فیلم سینمایی آن به نام «انگیزه عدالت» ساخته شده بود. در این فیلم جوهانسون در نقش دختر شخصیت اصلی با بازی شان کانری، بازی کرده بود.

جوهانسون با بازی در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود و نقش شخصیت «بیوه سیاه» را از سال ۲۰۱۰ در «مرد آهنی ۲» بازی کرده و تا امروز در ۸ فیلم از دنیای سینمایی مارول در نقش این شخصیت ظاهر شده است. جدیدترین آنها فیلم مستقلی با عنوان «بیوه سیاه» بود که سال ۲۰۲۱ اکران شد.

این بازیگر ۲ نامزدی اسکار برای نقش اصلی و نقش مکمل در کارنامه دارد که اولی برای فیلم «داستان ازدواج» و دومی برای «جوجو خرگوشه» بود. «گمشده در ترجمه»، «او»، «شبح در پوسته» و «ویکی کریستینا بارسلونا» از دیگر فیلم‌های مطرح وی هستند.

تابستان امسال نیز اعلام شد وی بازیگر فیلمی با عنوان «تغییر اقیانوس» با اقتباس از رمانی به همین نام از سال ۱۹۵۹ خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.