شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

شبکه نسیم؛

پخش «میشه که بشه» به روزهای زوج رسید

برنامه میشه که بشه

سینماپرس: فصل دوم برنامه تلویزیونی «میشه که بشه»، همزمان با پخش ویژه‌برنامه‌های جام‌جهانی قطر ۲۰۲۲، روزهای زوج ساعت ۱۹:۳۰روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

به گزارش سینماپرس، همزمان با پخش ویژه‌برنامه‌های جام‌جهانی قطر ۲۰۲۲ زمان پخش فصل دوم برنامه تلویزیونی «میشه که بشه» با طراحی و تهیه‌کنندگی کامران سیف‌اللهی و کارگردانی سیدعماد کریمی‌فرد تغییر کرد.

بدین ترتیب قسمت‌های جدید این برنامه که از ۱۸ آبان‌ پخش خود را آغاز کرده است، روزهای زوج ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

«میشه که بشه» که به نهمین قسمت خود رسیده است و امشب ۵ آذرماه روی آنتن می‌رود، مخاطبان را با شغل «پرورش کاکتوس» در استان مازندران آشنا می‌کند.

«باریستا» عنوان شغلی‌ست که در دهمین قسمت «میشه که بشه» بدان پرداخته و دوشنبه ۷ آذرماه پخش می‌شود. آشنایی با دانه‌های مختلف قهوه و فرآوری آن از جمله مسایلی‌ست که در این قسمت مورد توجه قرار گرفته است.

این برنامه چهارشنبه ۹ آذر نیز به استان قزوین سفر می‌کند و از شغل «مجسمه‌سازی» برای علاقه‌مندان می‌گوید.

«قلم‌کاری»، «لِنج‌سازی»، «آبنبات‌سازی»، «میناکاری»، «بوم‌گردی»، «گره‌چینی»، «پرورش شترمرغ» و «بافت تور دروازه» از جمله مشاغلی است که تاکنون در «میشه که بشه» بدان پرداخته شده است.

فصل دوم «میشه که بشه» که مهاجرت معکوس را سوژه خود قرار داده، در ۲۶ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای در شبکه نسیم تولید و با مشارکت بنیاد برکت ساخته شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.