سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶

اظهار ندامت آقای سلبریتی از همراهی در فتنه اخیر؛

آیا ماجرای «مهران مدیری» برای مدیران رسانه ملی عبرت خواهد شد؟ +فیلم

مهران مدیری در نشست خبری فیلم سینمایی «خائن کشی»

سینماپرس: مدیری با انتشار یک ویدئو در اینستاگرام خود از صحبت‌های اخیر خود مبنی بر عدم پخش آثارش از صداو سیما اظهار ندامت کرد و گفت: فضای مجازی باعث می‌شود که درباره خودمان، اتفاقات و آدمها دچار اشتباه شویم... اما آنچه مهم است توجه به این نکته است که چنین وقایعی برای مدیران رسانه ملی عبرت شده و با قراردادهای سفت و سخت، از بروز و تکرار چنین اتفاقاتی توسط سلبریتی‌های جوگیر جلوگیری کنند.

به گزارش سینماپرس، مهران مدیری با انتشار پیامی در صفحه خود در فضای مجازی، نسبت به حواشی اخیر کشور واکنش نشان داد. آقای مدیری در این پیام ضمن ارائه مسائلی از جمله مالکیت صدا و سیما بر تولیدات تلویزیونی که در آن‌ها نقش آفرینی داشته است، از ابراز عشق به وطن و تمامیت ارضی ایران گفت.

مهران مدیری در این پیام ضمن اشاره به حق مالکیت صدا و سیما بر آثار اظهار کرد: هر اثری را که در این سال‌ها برای تلویزیون ساخته‌ام، خالق آثار من هستم اما مالکیت هر اثری که در تلویزیون ساخته می‌شود، با صدا و سیماست و تصمیم برای پخش یا عدم پخش هر برنامه نیز با صدا و سیماست.

مهران مدیری در این ویدیو ضمن اشاره به اهمیت تمامیت ارضی کشور گفت: نکته‌ای که در این روزها بسیار در مورد آن تأکید می‌شود، موضوع وطن، ‌ خاک، امنیت ملی و تمامیت ارضی است. طبیعی است هر که در این کشور به دنیا آمده، ‌ تلاش و رشد کرده، عاشق وطن خود، امنیت آن و تمامیت ارضی آن است. کدام ایرانی را می‌شناسید که یک وطن از هم گسیخته بخواهد؟ مصادره اتفاقات کشور توسط دیگران ناجوانمردانه است، مراقب خودمان در فضای مجازی باشیم. فضای مجازی باعث می‌شود که درباره خودمان، اتفاقات و آدمها دچار اشتباه شویم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.