دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

با حکم رضا علیدادی؛

«فرزاد امانی» سرپرست اداره کل فنی معاونت صدا شد

فرزاد امانی

سینماپرس: فرزاد امانی طی حکمی از سوی رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه، به سمت مدیریت اداره کل فنی معاونت صدا منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، طی حکمی از سوی رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه، فرزاد امانی به مدیریت اداره کل فنی معاونت صدای سازمان صداوسیما منصوب شد.

در حکمی که با امضای رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای فرزاد امانی صادر شده، آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و تجارب جناب عالی و پیرو هماهنگی با معاون محترم صدا به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل فنی معاونت صدا منصوب می شوید.»

در بخش دیگری از این حکم علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه، از تلاش ها و خدمات سید باقر حاجی سید رضی در دوره مدیریت اداره کل فنی صدا که چندی پیش نیز از سوی معاون سیما به سمت رییس مرکز تولید و فنی آن معاونت منصوب شده بود، تشکر و قدردانی کرده است.

فرزاد امانی دانش آموخته رشته برق و الکترونیک در مقطع کارشناسی و همچنین رشته مدیریت دولتی در مقطع کارشناسی ارشد است. وی سابقه مدیریت فنی و فناوری مرکز بسیج سازمان صدا و سیما و مدیریت فنی ساختمان پخش را نیز در کارنامه خود دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.