دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

لزوم برخورد قاطع با سلبریتی های فتنه گر/۷

کوشکی: مسئولان قضایی بر اساس قانون و میزان جرم افراد باید تصمیم به ممنوع الکاری سلبریتی ها بگیرند/ عدم رعایت قانون توسط کسانی که مدعی هنر هستند بسیار ناپسند است

محمدصادق کوشکی

سینماپرس: محمدصادق کوشکی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و کارشناس فرهنگی گفت: اگر جزو مجازات این افراد پیش بینی شده که باید ممنوع الکار و ممنوع التصویر شوند مسئولان قضایی بر اساس قانون و میزان جرم افراد باید تصمیم به ممنوع الکاری سلبریتی ها بگیرند و به این نحو آن ها را مجازات کنند.

مدیر سابق دفتر هنر و ادبیات مرکز اسناد انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: مسئولان قضایی بعضی اوقات بر اساس قوانین امکان دارند افرادی که به دلایلی ارتکاب جرم توسط آن ها بازتاب بیشتری دارد به شیوه متفاوت مجازات کنند و مثلاً میزان مجازات شان را نسبت به افراد عادی افزایش دهند.

وی ادامه داد: بی تردید قاعده هر جامعه انسانی و مدنی این است که هر کس قانون آن کشور و جامعه را نقض کند و موجب آسیب های روحی، روانی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و... به جامعه شود از نظر قانون گذار جرم مرتکب شده و باید مجازات شود؛ حالا فرقی نمی کند که او یک شهروند عادی باشد یا یک هنرمند، بازیگر و یا فرد مشهور؛ قانون در کشور برای همه یکسان است و آنچه اهمیت دارد اینکه هر کس به هر طریقی قانون شکنی کند باید مجازات شود.

کوشکی سپس با بیان اینکه همه کسانی که در کشور زیست می کنند باید قوانین کشور را پذیرفته و آن را رعایت کنند تصریح کرد: عدم رعایت قانون توسط همه افراد زشت و ناپسند است اما این اتفاق توسط کسانی که مدعی هنر هستند بسیار زشت تر و ناپسندتر است و مجری قانون می تواند این افراد را به هر شکلی که صلاح می داند و بر اساس اعمال مجرمانه شان مجازات کند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.