سه‌شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵

فریاد دفاع از «امت رسول‌الله (ص)» توسط «سلبریتی‌های» باشرافت؛

کاسبی: من در کنار مردمم/مردمی که در میدان انقلاب گرد آمدند!

محمد کاسبی

سینماپرس: محمد کاسبی بازیگر نام‌آشنای ایرانی با انتشار پیامی خود را کنار امت رسول‌الله (ص) دانست.

به گزارش سینماپرس، چند سالی است سبک زندگی و پیام‌های منتشر شده از سوی هنرمندان و سلبریتی‌ها درست یا غلط از طرف مخاطبان بسیاری دنبال می‌شود. سلبریتی‌ها در دهه گذشته همواره نسبت به موضوعات مختلف واکنش نشان داده‌اند، واکنش‌هایی که مرور زمان آشکار کرده که بسیاری از آن‌ها بیشتر متاثر از هیجانات آنی بوده است و نسبتی با واقعیت جامعه ندارند.

به طور نمونه یک نفر از همین قشر چند ماه پیش همزمان که از حادثه متروپل آبادان می‌نالید سر از مهمانی خواننده آن ور آبی در آورد. این سلبریتی نام آشنا آن روزها حاکمیت را نقد می‌کرد که چرا داغدار آبادان نیست و گردهمایی برگزار کرده، اما در زمانی کوتاه دم خروس بیرون زد و عکس‌های خصوصی‌اش در حال رقص و...عمومی شد.

یعنی همان شخصی که دم از سوگواری می‌زد همزمان خودش در مرکز پایکوبی مبتذل با شرکای خارج نشین‌اش بود. در واقع نمونه‌هایی از این دست تناقض‌ها در رفتار سلبریتی‌ها بسیار است.

در تحلیل‌نهایی دشمن با شناخت این میدانی که خود سازنده هسته اصلی آن بوده، به مرور کنترل بسیاری از سلبریتی‌ها را به دست گرفت و سر بزنگاه‌های مختلف همچون ابزاری برای فشار به حاکمیت از تریبون آن‌ها استفاده کرد.

از این رو است که بسیاری از آن‌ها بر عکس آنچه می‌نمایانند دیگر از خود شخصیت مستقلی ندارند و بیشتر تبدیل به رسانه‌ای برای معاندین شده‌اند. در واقع جریان ضد انقلاب به شیوه‌های مختلف آن‌ها را به این وا می‌دارد که علیه نظام توییت بزنند و پیام منتشر کنند.

این روزها اوج کار توپخانه تهی دشمن است، توپخانه‌ای که «هیچ» پرتاب می‌کند و دروغ می‌سازد و در جهانی «وانموده» هیجان کاذب تولید می‌کند. در این میان آشکارا تنها راهبردشان این است که به شخصیت‌های پرطرفدار چه در هنر و چه در ورزش هجوم ببرند و سعی کنند آن‌ها را بیشتر از همیشه از آن خود کنند. از آن خودسازی‌ای که بهای آن خشونت و بی‌ثباتی و دور شدن از واقعیت‌های جامعه و مردم است.

در واقع آن‌ها که دم از دمکراسی، گفتگو، صلح و جهان آزاد می‌زنند، خود به متحجرانه‌ترین شکل ممکن دیکتاتوری درونشان را آشکار کرده و ترویج خشونت می‌کنند. آن‌ها که این روزها زنان و نوجوان‌ها را روانه خیابان‌ها کرده‌اند بی‌شک به دنبال کشت و کشتار هستند و هرچقدر خون بیشتری ریخته شود سرخوش‌تر خواهند شد. این است ساختار هیولاهایی که از خون مردم ارتزاق می‌کنند.

همواره شنیده‌ایم که سلبریتی واقعی کسی است که به واسطه رسالت اجتماعی‌اش نفی خشونت کند و صدای مردم‌اش باشد، کسی که واقعیت‌های جامعه را به درستی درک کرده و نسبت به آن واکنش نشان دهد.

با کمی دقت کاملا روشن است که این روزها بسیاری از اظهارنظرهای سلبریتی‌ها از دل تهدید و ارعاب و وحشتی بیرون می‌آید که معاندین و دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب به راه انداخته‌اند.

با این همه اما همچنان هستند هنرمندان بسیاری که فریب دغل بازی غالب بر فضای مجازی را نمی‌خورند و پای مردم و انقلاب ایستاده‌اند.

*من در کنار مردمم؛ مردمی که امروز در میدان انقلاب گرد آمدند

همانگونه که گفته شد جریان معاندین و ضد انقلاب به شکلی سازمان‌یافته رفتار سلبریتی‌ها را زیر نظر دارند و آن‌ها را به شکل‌های مختلف علیه حاکمیت به کار می‌گیرند. از این رو در شرایط فعلی بیان نظر انقلابی و همراهی با تفکر اکثریت مردم توسط این افراد جرأت مضاعفی را می‌طلبد.

در این میان باید قدر هنرمندانی واقعی که باغیرت خود، کنار مردم ایستاده‌اند را دانست و به شکل‌های مختلفی از آن‌ها حمایت کرد. «محمد کاسبی» یکی از این چهره‌هاست که با انتشار پیامی توئیتری، هم‌زمان با تجمع امت رسول‌الله در میدان انقلاب تهران، خود را کنار مردم دانست.

کاسبی: من در کنار مردمم/مردمی که در میدان انقلاب گرد آمدند!

نظرات

  • ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۰۱:۳۶
    0 0
    درود خداوند بر او مرد خدا، الهی که هیچ وقت قلبت نشکنه جناب کاسبی عزیز ما با دوستداران واقعی ولایت فقیه دوست و همسنگریم درود برشما سرباز ولایت فقیه
  • علی نجفی کانی ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۵
    0 0
    درود بر آقای محمد کاسبی. هنرمند با غیرت کشور. واقعا نقش بازی و واقعیت زندگی یکی است.
  • ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۱:۴۲
    0 0
    آقای کاسبی سلام خدا و عرش خدا بر شما امیدوارم خدا عمر با عزت به شما بدهد درود بر بصیرت شما ما به شما افتخار می‌کنیم عزتتان روز افزون باد ..

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.