دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴

همزمان با آغاز اولین ماه فصل پاییز؛

دو بسته جدید «فیلم کوتاه» به چرخه اکران آنلاین می‌آیند

نمایش خانگی؛ انلاین؛ ساترا

سینماپرس: ۲ بسته فیلم کوتاه «ویرگول، پاییز» و «مکث کوتاه» از روز چهارشنبه ۶ مهرماه در سه پلتفرم به صورت اشتراکی و فروشی آنلاین اکران می‌شود.

به گزارش سینماپرس، امور پخش و توزیع انجمن سینمای جوانان ایران همزمان با آغاز اولین ماه فصل پاییز، ۲ بسته فیلم کوتاه «ویرگول، پاییز» و «مکث کوتاه» را برای نمایش آنلاین در پلتفرم‌های هاشور، ودیو و تیوال از چهارشنبه ۶ مهرماه ۱۴۰۱ به صورت اشتراکی و فروشی در دسترس مخاطبان فیلم کوتاه قرار داده است.

بسته «ویرگول، پاییز»

بسته «ویرگول، پاییز» از چهارشنبه ۶ مهرماه تا ۶ آذرماه ۱۴۰۱ چهار فیلم کوتاه «تانک شب» ساخته امیررضا زرین بخش، «اضافه‌بار» ساخته یاس میلانی، «جایی در میان گاوها» ساخته محمدعلی حسینی و حسین فلاح‌آبادی، «پل» ساخته وحید حسین‌زاده را به صورت فروشی در دسترس مخاطبان هر سه پلتفرم قرار می‌دهد.

«تانک شب» به کارگردانی و نویسندگی امیررضا زرین بخش و به تهیه کنندگی موسسه صندوق بیمه بتاجا و انجمن سینمایی جوانان ایران در ژانر جنگی و دفاع مقدس تهیه و تولید شده است و بازیگرانی چون علیرضا جلالی تبار و هادی دیباجی در آن نقش آفرینی کرده‌اند.

همچنین بهزاد عبدی آهنگساز و مهدی ایل‌بیگی مدیر فیلمبرداری این فیلم کوتاه بوده است.

«اضافه‌بار» به کارگردانی یاس میلانی، نویسندگی نوید لایقی و تهیه‌کنندگی یاس میلانی و انجمن سینمای جوانان ایران در ژانر ملودرام تهیه و تولید شده است و نوید لایقی و تیام منیری نیز به عنوان بازیگر در این فیلم کوتاه نقش آفرینی کرده‌اند.

«جایی در میان گاوها» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی محمدعلی حسینی و حسین فلاح‌آبادی در ژانر درام تهیه و تولید شده است و فرید سجادی حسینی، وحید نفر، علیرضا مهران، فائقه شلالوند و امیر شاه‌علی نیز بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

«پل» به کارگردانی وحید حسین‌زاده، نویسندگی مریم اسمی‌خانی و تهیه‌کنندگی وحید حسین‌زاده، مریم اسمی‌خانی و انجمن سینمای جوانان ایران در ژانر ملودرام تهیه و تولید شده است.

بسته «مکث کوتاه»

بسته «مکث کوتاه» از تاریخ چهارشنبه ۶ مهرماه در بازه زمانی نامحدود، دو فیلم کوتاه «نورا جان» ساخته مهدی نوری، «Low battery» ساخته سیدحمید حسینی و مستند کوتاه «آقای شعار» ساخته محمدحسن خوش‌رفتار را به صورت اشتراکی، در دسترس مخاطبان هر سه پلتفرم هاشور، ودیو و تیوال قرار می‌دهد.

«نورا جان» به نویسندگی و کارگردانی مهدی نوری و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران در ژانر درام تهیه و تولید شده است و بازیگرانی چون مریم الهامیان، بهرام نوری گندم آباد، محمد امیری و پانیسا اتابکی در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم کوتاه «Low battery» به نویسندگی و کارگردانی سیدحمید حسینی و تهیه‌کنندگی سیدحمید حسینی و انجمن سینمای جوانان ایران در ژانر فانتزی و درام تهیه و تولید شده است.

«آقای شعار» به نویسندگی و کارگردانی محمدحسن خوشرفتار، یک مستند کوتاه تاریخی است که در انجمن سینمای جوانان ایران تهیه و تولید شده است.

اکران آنلاین به صورت اشتراکی به این معناست که مخاطبان فیلم کوتاه با داشتن حق اشتراک پلتفرم‌های هاشور، ودیو و تیوال می‌توانند این فیلم‌ها را تماشا کنند و فیلم‌هایی که به صورت فروشی اکران آنلاین می‌شوند، با هزینه بسته‌ای ۲۴ هزار تومان و هر فیلم ۸ هزار تومان در پلتفرم‌های ودیو، هاشور و تیوال قابل تماشاست.

امور پخش و توزیع انجمن سینمای جوانان ایران تاکنون بالغ بر ۲۰۰ فیلم کوتاه را که در انجمن سینمای جوانان ایران تولید شده‌اند، به صورت اشتراکی و برخی فروشی در پلتفرم‌های مختلف، اکران آنلاین کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.