شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲

شبکه دو سیما؛

معرفی مهمانان که از امشب تا اربعین به «نشان ارادت» می‌آیند

برنامه «نشان ارادت»

سینماپرس: در ویژه برنامه‌های اربعینی «نشان ارادت» به تهیه کنندگی پویان هدایتی که از امروز تا اربعین روی آنتن می‌رود، ۹ چهره شناخته شده به عنوان مهمان حضور دارند.

به گزارش سینماپرس، عمار تفتی مهمان شنبه «نشان ارادت» است. «بانوی سردار» و «جلال» آخرین سریالهایی هستند که مخاطبان تلویزیون با نقش آفرینی تفتی دیده اند.

یکشنبه فرشاد کلباسی بازیگر فیلم «پرستوهای عاشق» و آرش ماهان کیا بازیگر سریال «وضعیت زرد» مهمانان برنامه هستند.

مهمان روز دوشنبه برنامه اکبر رحمتی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون است که امسال در سریالهای «زیرخاکی ۳» و «بی نشان» حضور داشته است.

در قسمت بعدی «نشان ارادت» که سه شنبه روی آنتن می رود، مهدی امینی خواه دیگر بازیگر شناخته شده مقابل حسین متولیان می نشیند.

الهام چرخنده، مهدی فقیه بازیگر پیشکسوت، عباس موزون مجری و تهیه کننده برنامه محبوب «زندگی پس از زندگی» و کاظم احمدزاده مجری پیشکسوت دیگر مهمانان «نشان ارادت» هستند که در روزهای منتهی به اربعین از عشق و ارادتشان به امام حسین (ع) می گویند.

این چهره ها در این برنامه روایت خود از توسل به امام حسین (ع)، خاطرات مختلف ایام عزاداری، راهپیمایی اربعین و ... را بیان می کنند.

«نشان ارادت» به تهیه کنندگی پویان هدایتی، اجرای حسین متولیان و کارگردانی محمدعلی بای هر روز حوالی ساعت ۱۷:۱۵روی آنتن شبکه دو می رود و حوالی ساعت ۲۴ همان روز تکرار آن پخش می شود.

تاکنون میرطاهر مظلومی، پویا امینی، سیروس همتی، بهرام ابراهیمی، زهره حمیدی، رامین راستاد، محمد روح الامین، مهرداد فلاحتگر، عباس بهادری، یزدان فتوحی، شهرام شکیبا، جواد فروغی، امیرمحمد زند، صادق ورمزیار و کوروش سلیمانی مهمانان سری چهارم این برنامه بوده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.