شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳

به کارگردانی «محمدحسین لطیفی»؛

«وفا» پس از سال‌ها به تلویزیون باز می‌گردد

سریال «وفا»

سینماپرس: سریال «وفا» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور از شنبه ۲۲ مرداد در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار می‌گیرد.

به گزارش سینماپرس، فیلمنامه سریال «وفا» که توسط علیرضا افخمی و سیدسعید رحمانی نوشته شده داستان جوانی یهودی - ایرانی به نام ژوبین پناهی را روایت می‌کند که در حین تحصیل در کشور لبنان با دختری لبنانی - ایرانی و مسلمان بنام وفا آشنا و شیفته رفتار و اعتقادات او می‌گردد.

او به جرم جاسوسی برای اسرائیل در ایران زندانی است. ژوبین به دلیل مشکلات روحی و روانی که پس از کشته شدن پدر و مادرش در انفجار بمبی در قبرس پیدا کرده به بیمارستان منتقل می‌شود. در این زمان یک مامور موساد برای ربودن او از آسایشگاه روانی وارد ایران می‌شود و … .

هانیه توسلی در نقش وفا، پوریا پورسرخ در نقش ژوبین، فرهاد اصلانی، فرهاد قائمیان، الیزابت امینی، رضا ایرانمنش، زنده‌یاد محسن قاضی‌مرادی، مهوش وقاری و بازیگران لبنانی عدی رعد، حسن عدنان، گیریتا غون و آنجو حمید در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

سریال وفا در ۱۲ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای محصول سال ۱۳۸۵ است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود، بازپخش این سریال روز بعد ساعت ۱:۳۰ بامداد، ۹:۴۰ و ۱۶:۲۰ خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.