چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

استاد مجید انتظامی:

تصمیم گرفتم بار دیگر کنسرت داشته باشم/قطعاتی را در سال‌های گذشته تولید کردم که نمی‌خواستم در گنجه مانده و خاک بخورد

مراسم بزرگداشت مجید انتظامی

سینماپرس: هنرمند پیشکسوت عرصه موسیقی گفت: حضور عزت الله انتظامی به عنوان یک پدر و یک معلم همیشه برایم الهام‌بخش و انرژی دهنده بود، او مشکلات را به شدت ساده می گرفت و در جواب تمام سختی‌ها می‌گفت که این نیز بگذرد.

به گزارش سینماپرس، مجید انتظامی در گفت‌وگو با میزان پیرامون بازگشت خود به عرصه موسیقی و برگزاری کنسرت گفت: به عنوان یک هنرمند دوست دارم کنار مردم باشم، کارهایی را ساخته و تولید کرده‌ام که در اولین گام می‌خواهم مردم آنها را بشنوند و هیچ چیز برایم از این ارزشمندتر نیست.

وی در همین راستا ادامه داد: قطعاتی را در سالهای گذشته تولید کردم که نمی‌خواستم در گنجه مانده و خاک بخورد، به همین دلیل تصمیم گرفتم که بار دیگر کنسرت داشته باشم و بتوانم نفس به نفس مخاطب اجرا بروم، این اتفاق همواره برایم جذاب و انرژی بخش بوده و به همین دلیل حس و حال بسیار خوبی به دلیل برگزاری کنسرتم دارم.

انتظامی درباره لزوم رعایت بهداشت و پروتکلهای مربوط به بیماری کرونا در کنسرت خود تاکید کرد: برای من سلامت و جان مردم از همه چیز مهمتر است، طبیعتا در قبال مردم مسئول هستیم و من و گروهم نیز تمامی نکات بهداشتی را آنطور که مراجع مربوطه به ما اعلام کنند رعایت خواهیم کرد. وقتی قضیه سلامتی مخاطبان باشد نمی‌توان از هیچ چیز چشم پوشی کرد.

انتظامی

به دلایل شخصی از عرصه موسیقی فاصله گرفته بودم

این هنرمند عرصه موسیقی درباره دوری خود از فضای این هنر در سالهای گذشته اضافه کرد: واقعیت امر دلایل دوری من از موسیقی و کنسرت بسیار شخصی بوه و نمی‌توانم حرف زیادی درباره آن بزنم. از سویی کمی هم خسته شده بودم و به استراحت نیاز داشتم. بیماری همیشگی کمردردم نیازمند استراحت و مراقبت بیشتری بود و به همین دلیل کمتر کار می کردم.

انتظامی در همین رابطه افزود: بعد از بازگشایی کنسرت‌ها و استقبال دوباره مردم، وقتی دیدم که سالنهای کنسرت پر از مخاطبان مشتاق شده است، به این فکر افتادم که بار دیگر کنسرت برگزار کنم. البته همچنان از لحاظ جسمانی زیاد رو به راه نیستم اما سعی می‌کنم کارم را ادامه دهم. شاید پا درد و کمردرد مزمنی که سالها داشتم همچنان مرا اذیت کند اما مطمئنم که انرژی در کنار مردم بودن همه چیز را جبران خواهد کرد.

انتظامی

عزت الله انتظامی همیشه برایم سنگ صبور بود

این هنرمند پیشکسوت پیرامون پدرش عزت الله انتظامی افزود: من هنوز هم با عکس‌ها و خاطرات پدر زندگی می‌کنم. جای خالی وی هیچوقت برای من پر نشده و نخواهد شد.

انتظامی در همین رابطه اذعان کرد: حضور عزت الله انتظامی به عنوان یک پدر و یک معلم همیشه برایم الهام بخش و انرژی دهنده بود، او مشکلات را به شدت ساده می گرفت و در جواب تمام سختی‌ها می‌گفت که این نیز بگذرد، وی صبور بود و همیشه همین صبوری عامل اصلی موفقیتش بود.

وی عزت الله انتظامی را سنگ صبور خود دانست و خاطرنشان کرد: من همیشه عادت داشتم که مشکلاتم را با پدر در میان بگذارم، با وی درد دل می‌کردم و همیشه سبک می‌شدم، پدر برای من همیشه سنگ صبور و گوشی شنوا برای حرفهایم بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.