شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

با ادعای نقد «عنکبوت»؛

جلسه تملق از یک اثر مجعول در مجموعه وابسته به «شهرداری تهران» برگزار می‌شود

عنکبوت

سینماپرس: در اقدامی قابل تامل از سوی مدیریت فرهنگسرای ارسباران به عنوان مجموعه‌ای متعلق به شهرداری تهران ، قرار است تا فیلم «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد یکشنبه ۲ مردادماه ۱۴۰۱ اکران و پس از آن بدون حضور هرگونه منتقد واقعی و جدی نسبت به ساختار و محتوای این اثر سیاه و مجعول و البته با حضور عوامل فیلم مورد تملق واقع شود.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «عنکبوت» ساخته‌ی ابراهیم ایرج‌زاد یکشنبه ۲ مرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور ابراهیم ایرج‌زاد کارگردان، اکتای براهنی نویسنده، جواد نوروزبیگی تهیه کننده، آنتونیا شرکا که در کسوت منتقد عموما به تملق از آثاری این چنینی شهرت دارد و یک کارشناس سینمایی و جمعی دیگر از عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.

فیلم «عنکبوت» اثری مجعول درباره یکی از قاتلان زنجیره‌ای دهه هفتاد است که در شهر مشهد چندین زن خیابانی را به قتل رساند و فیلم «عنکوب مقدس» با الهام از این اثر ساخته شده است.

محسن تنابنده، ساره بیات، شیرین یزدان بخش، ماهور الوند، مهدی حسینی نیا، جواد یحیوی و فرید سجادی حسینی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

نظرات

  • کورش ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۳:۵۷
    0 0
    نمیدونم نویسندگان این خبر و عنوان خبر چقدر نسبت به فیلم و سینما و جلسات نقد دانش دارند یا نه! نشیت نقد و بررسی یک اثر سینمایی اصلا و ابدا به معنای تملق و تشویق و ستایش از یک فیلم نیست! از اسم نشست معلوم هیت که به نقد و بررسی اثر سینمایی میپردازه.
  • کورش ۱۴۰۱/۰۶/۰۶ - ۱۵:۳۱
    0 0
    نمیدونم نویسندگان این خبر و عنوان خبر چقدر نسبت به فیلم و سینما و جلسات نقد فیلم دانش و شناخت دارند یا نه! ... نشست نقد و بررسی یک اثر سینمایی اصلا و ابدا به معنای تملق و تشویق و ستایش از یک فیلم نیست! همانطور که از اسم نشست پیداست در این جلسات به نقد و بررسی اثر سینمایی پرداخته میشه. خواهش میکنم آگاهیتون را نسبت به سینما و جلسات نقد و بررسی افزایش بدید.تا دیگران را متهم به تملق و چیزهای دیگه نکنین. باسپاس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.