چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶

علیرضا سربخش:

جشنواره فیلم شهر در بین فیلمسازان دنیا یک رویداد شناخته شده است/باید تمام توانمان را بگذاریم تا به نقطه اوج خود برسد

علیرضا سربخش در مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر

سینماپرس: «علیرضا سربخش» جانباز روشندل و کارشناس فرهنگی عنوان کرد: در جشنواره فیلم شهر ۱۱۲ کشور اثر فرستادند، این نکته نشان می‌دهد که جشنواره فیلم شهر در بین فیلمسازان دنیا یک رویداد شناخته شده است، پس باید تمام توانمان را بگذاریم تا به نقطه اوج خود برسد.

به گزارش سینماپرس، «علیرضا سربخش» جانباز روشندل و کارشناس فرهنگی درباره برگزاری جشنواره فیلم شهر گفت: «اینکه این جشنواره بعد از دو سال همه‌گیری کرونا برگزار شد، یک اتفاق مثبت است، اما باید بدانیم دنبال چه نتایجی بوده‌ایم و چه چیزی به دست آورده‌ایم؟ این ارزیابی مهم است و باید مدیران وقت، هر بار با خودشان مرور کنند که آیا به آنچه می‌خواستند رسیده‌اند یا خیر.
این کارشناس ادامه داد: «تاکنون بعد از گذشت دو روز از جشنواره فیلم شهر فیلم‌هایی که در این رویداد حضور داشته‌اند را که دیده‌ام؛ قابل تأمل بوده‌اند، البته چون همه فیلم‌ها را ندیده‌ام، نمی‌توانم نظر قطعی درباره همه آثار بدهم. در بخش بین‌الملل نیز فیلم‌هایی از ترکیه، شیلی و صربستان دیده‌ام، اما هنوز به آثاری که مطلوب باشد نرسیدم باید ببینیم در ادامه به آثار چشمگیری می‌رسیم، یاخیر.
او با اشاره به اینکه این جشنواره در سطح بین‌الملل یک جشنواره معتبر محسوب می‌شود، عنوان کرد: «در این رویداد ۱۱۲ کشور اثر فرستادند، این نکته نشان می‌دهد که جشنواره فیلم شهر در بین فیلمسازان دنیا یک رویداد شناخته شده است، پس باید تمام توانمان را بگذاریم تا به نقطه اوج خود برسد.
سربخش با بیان اینکه حرکت سینمای ایران به سوی موفقیت شروع شده است؛ توضیح داد: «تمام کسانی که در مدیریت سینمای ایران سهمی دارند باید در راستای حرکت سینما به دوران اوج همیاری کنند، تا زمانیکه این همراهی بین مدیران ایجاد نشود؛ نمی‌توانیم سینمای درستی را ترسیم کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.