سه‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

با هدف بزرگداشت عید سعید غدیر خم و روز مباهله؛

«نقالان علوی» به ایستگاه های منتخب مترو می‌روند

غدیر ۱۴۰۰ هجری شمسی

سینماپرس: همزمان با هفته ولایت و امامت و با هدف بزرگداشت عید سعید غدیر خم و روز مباهله، ویژه برنامه نقالان علوی در ایستگاه های منتخب مترو برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، سعید گل اندامی مدیریت فرهنگی هنری مترو با دعوت از شهروندان تهرانی و مسافران خطوط شهر زیرزمینی مترو، بیان کرد: همزمان با هفته ولایت و امامت و با هدف بزرگداشت عید سعید غدیر خم و روز مباهله، ویژه برنامه نقالان علوی در ایستگاه های منتخب مترو برگزار می شود. در این مراسم با مشارکت شرکت بهره برداری مترو، میزبان ۱۸ نفر از برگزیدگان جشنواره کشوری نقالان علوی خواهیم بود که طی سه روز، ۳۸ عنوان نقالی و پرده خوانی غدیر، در ایستگاه های مترو حضرت ولیعصر (ع)، ایوان انتظار و تئاتر شهر خواهند داشت.

وی افزود: از بخش های ویژه این برنامه حضور و اجرای مرشد میرزا علی در روز یکم مرداد ماه در ایستگاه تئاتر شهر با اجرای نقالی در نوبت خواهد بود. این مراسم روز سه شنبه و چهارشنبه ۲۸ و ۲۹ تیر و شنبه ۱ مرداد ساعت ۱۱ تا ۱۴ برگزار می شود.

وی در پایان عنوان کرد: همچنین از بخش های دیگر این ویژه برنامه اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، موسیقی، سنج ودمام زنی با حضور مرشد میرزا علی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.