چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

سیروس میمنت:

امیدوارم آثاری مثل «جوکر» ادامه داشته باشند/بی صبرانه منتظر حضور دوباره در «نون خ» با کاراکتر «کیوان» هستم

سیروس میمنت؛ جوکر

سینماپرس: بازیگر سریال «نون خ» گفت: تا آنجا که می‌دانم پاییز امسال نون خ جلوی دوربین خواهد رفت، بی صبرانه منتظر حضور دوباره در این سریال با کاراکتر کیوان هستم، نون خ برای من سریال ویژه ای است زیرا به خوبی بین مردم جا باز کرده و محبوبیت فراوانی دارد.

به گزارش سینماپرس، سیروس میمنت در گفت‌وگو با میزان پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال مشغول بازی در یک سریال تلویزیونی هستم که بخش عمده آن جلوی دوربین رفته است، منتها هنوز نمی‌توانم درباره آن اطلاعات بیشتری بدهم، علاوه بر آن چند پیشنهاد برای حضور در سریال دارم که در حال بررسی آنها هستم تا بتوانم بازی در یکی از آنها را قبول کنم.

وی درباره حضورش در سریال «راز بقا» اضافه کرد: حضور من در سریال راز بقا بسیار کوتاه بود که البته از همین کوتاه بودن بسیار خوشحالم، دلیل حضور کمم در این سریال مشغله ای بود که داشتم و نگذاشت بتوانم بیشتر در کنار این گروه خوب و سعید آقاخانی باشم.

میمنت درباره حضورش در فصل چهارم سریال «نون خ» اظهار کرد: به امید خدا با توجه به اینکه کاراکترم در فصل سوم همچنان حضور داشت در فصل جدید هم حضور دارم، البته هنوز فیلمنامه را نخوانده ام و می‌دانم که گروه پیش تولیدش را آغاز کرده است.

سیروس میمنت: «کیوان»، دن کیشوت «نون خ» است/ نقشم را با

وی درباره زمان ضبط سریال «نون خ ۴» اضافه کرد: تا آنجا که می‌دانم پاییز امسال نون خ جلوی دوربین خواهد رفت، بی صبرانه منتظر حضور دوباره در این سریال با کاراکتر کیوان هستم، نون خ برای من سریال ویژه ای است زیرا به خوبی بین مردم جا باز کرده و محبوبیت فراوانی دارد.

میمنت: «نون خ» کمدی بسیار شریفی است

میمنت درباره همکاری با سعید آقاخانی اظهار کرد: دیگر از کاربلد بودن سعید آقاخانی گفتن تکراری است اما این تکرار هم لذتبخش است زیرا وی با دقت و وسواس بالایی کار می سازد، برای مخاطبش احترام ویژه ای قائل است و به هیچ وجه نمی خواهد به هر دلیل و بهانه ای مخاطب را بخنداند و کمدی آثارش کاملا سالم و محترم هستند.

بازیگر سریال «نون خ» درباره کاراکتر کیوان در این سریال ادامه داد: خوشخبتانه به حدی از این کار راضی هستم و بازخورد خوب گرفته ام که می‌توانم بگویم در سالهای اخیر بهترین تجربه در کارنامه کاری ام بوده است، کیوان شخصیت جالبی دارد و به همین دلیل است که توسط مردم باور شده و با او همراهی می کنند.

امیدوارم آثاری مثل «جوکر» ادامه داشته باشند/بی صبرانه منتظر حضور دوباره در «نون خ» با کاراکتر «کیوان» هستم

میمنت درباره حضورش در فینال برنامه جوکر تاکید کرد: برای من حضور در جوکر بسیار شیرین بود، مردم بی نهایت به من لطف داشتند و بازخوردهای حضورم در این مجموعه بی نظیر بود، خوشحالم که بخشی از فینال این مجموعه بودم و سرمست از اینکه توانستم در شرایط موجود لبخند را به لبان مردم هدیه دهم.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در همین رابطه خاطرنشان کرد: امیدوارم آثاری مثل جوکر ادامه داشته باشند، زیرا آثار کمدی و آثار که بتوانند مردم را سرگرم کنند همیشه نیاز اصلی رسانه هستند. این اثر کارگردانی و ظرافت ویژه ای داشت و توانست بعد از مدت کوتاهی بخشی از برنامه مردم برای تماشای آثار شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.