سه‌شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹

از سوی اداره کل هنرهای نمایشی؛

آمار هفتگی فروش و تماشاگران تئاتر شهر و تالار هنر اعلام شد

تئاتر شهر

سینماپرس: آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر و تالار هنر به تفکیک اجراها مشخص شد.

به گزارش سینماپرس، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش های به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه مجموعه تئاتر شهر و تالار هنر به تفکیک اجراها اعلام شد.

نمایش «پروین» به کارگردانی حسین کیانی که از ۸ خرداد میزبان علاقه مندان در تالار اصلی تئاتر شهر بوده با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان، تاکنون در مجموع ۲۷ اجرا (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) و میزبانی از ۴ هزار و ۳۳۴ تماشاگر، به فروشی معادل ۲۸۹ میلیون ۵۳۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «اسب های انباری» به کارگردانی رضا کرمی زاده که از روز اول خرداد در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ تماشاگر و قیمت بلیت ۶۰ هزار تومان روی صحنه رفته بود، سرانجام با مجموع ۳۱ اجرا، ۲ هزار و ۸۹۲ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل ۱۲۶ میلیون و ۴۹۲ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «بی چرا زندگان» به کارگردانی الهام شعبانی که از روز دوم خرداد در تالار قشقایی تئاتر شهر با ظرفیت ۹۶ تماشاگر و قیمت بلیت ۶۰ هزار تومان روی صحنه است، تاکنون با مجموع ۳۰ اجرا و ۲ هزار و ۳۰۸ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل ۹۸ میلیون و ۹۳۴ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «یه روز دیگه» به کارگردانی نادیا فرجی هم که از روز هشتم خرداد تا اول تیر در کارگاه نمایش با ظرفیت ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۵۰ هزار تومان روی صحنه رفت با مجموع ۲۰ اجرا و ۵۴۸ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل ۲۲ میلیون و ۷۵ هزار تومان دست پیدا کرد. اجرای این اثر نمایشی از روز پنجشنبه دوم تیر از کارگاه نمایش به تالار سایه مجموعه انتقال یافت که تاکنون با در نظر گرفتن ظرفیت ۷۲ نفری تالار، قیمت بلیت ۵۰ هزار تومان و مجموع ۴۲۵ تماشاگر به فروشی معادل ۱۵ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان رسیده است.

نمایش «غول نخود فرنگی» به کارگردانی حسین فدایی حسین هم که از روز ۹ تیر با قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان در تالار هنر روی صحنه رفت، تاکنون با مجموع ۲ اجرا و ۳۳۳ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل ۸ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۵۱۰ تومان دست یافته است.

نمایش «پنگوئن‌ها» به کارگردانی زیبا برجی فلاح نیز که از روز جمعه دهم تیر اجرای خود را با قیمت ۳۰ هزار تومان در تالار هنر روی صحنه رفته، تاکنون با مجموع یک اجرا و ۱۵۷ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل ۳ میلیون و ۸۳۸ هزار و ۹۸۰ تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «مبارک در ژاپن» به کارگردانی علی فتحعلی که از تاریخ یکشنبه ۵ تیر اجرای خود را با قیمت ۵۰هزار تومان در تماشاخانه سنگلج روی صحنه رفته، تاکنون با مجموع ۵ اجرا و ۶۳۰ تماشاگر به فروشی معادل ۱۷ میلیون و ۹۶۸ هزارو ۶۵۰ تومان دست پیدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.