سه‌شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

در ششمین دوره؛

معرفی داوران بخش مستندنگاری جشنواره تلویزیونی مستند

جشنواره تلویزیونی مستند

سینماپرس: دبیرخانه ششمین جشنواره تلویزیونی مستند، سه داور بخش مستندنگاری این جشنواره را معرفی کرد.

به گزارش سینماپرس، با اعلام دبیرخانه جشنواره تلویزیونی مستند، مرتضی سرهنگی، سیدعلی میرفتاح و مهدی عرفاتی به عنوان داوران بخش مستندنگاری ششمین جشنواره تلویزیونی مستند معرفی شدند.

«مستندنگاری»، بخش ویژه جشنواره تلویزیونی مستند و پذیرایِ گزارش‌های مستند خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای است. علاقه‌مندان برای شرکت در این بخش باید گزارش‌های منتشر شده خود از آغاز سال ۱۳۹۹ تا پایان مهلت ثبت‌نام جشنواره را در قالب فایل word به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

این گزارش‌های مطبوعاتی باید در سه قالب تحقیقی، توصیفی و خبری با محوریت مسائل اجتماعی نظیر محیط زیست، دفاع مقدس و مقاومت، آسیب احتماعی، سبک زندگی، آداب و رسوم، حقوق شهروندی، مسائل شهری، سیاست، ورزش و… باشد. هم‌چنین گزارش ارسالی نباید کمتر از ۷۰۰ و بیشتر از ۲۵۰۰ کلمه باشد.

ششمین جشنواره تلویزیونی مستند با انتشار فراخوان در بخش‌های فیلم مستند، عکس مستند و مستندنگاری آغاز به کار کرده و شهریورماه ۱۴۰۱ به دبیری محسن یزدی مدیر شبکه مستند سیما برگزار می‌شود.

آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار ۲۰ تیرماه خواهد بود و علاقه‌مندان برای ثبت نام در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی www.festdoctv.com مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.