دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

با هدف معرفی جاذبه های طبیعی و گردشگری؛

«شهر تی وی» رسما آغاز بکار کرد

تلویزیون اینترنتی شهر تی وی

سینماپرس: تلویزیون اینترنتی شهر تی وی با هدف معرفی جاذبه های طبیعی و گردشگری، آدب و رسوم مردم شهرهای مختلف و معرفی کسب و کارها به توسعه فرهنگ، اقتصاد و صنعت شهرهای ایران راه اندازی شد.

به گزارش سینماپرس، رسانه اینترنتی «شهر تی وی» کار خود را آغاز کرد. نخستین تلویزیون اینترنتی کشور با نام «شهر تی وی» با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، مهدی جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و جمعی از مسئولان کشور در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران، افتتاح شد. شهر تی وی با تلاش یک شرکت فناور راه اندازی شد.

این تلویزیون اینترنتی سعی دارد تا در حوزه معرفی شهرهای ایران فعالیت جدی داشته باشد و در زمینه توسعه صنعت، معرفی جاذبه های طبیعی_گردشگری، ویژگی ها، آدب و رسوم مردم شهرهای مختلف و توانمندی‌های آنها، اهدافی دارد. همچنین سعی به فراهم کردن بستری برای توسعه فرهنگی و اقتصاد شهرهای کشور دارد به همین منظور به معرفی کسب و کارها و اشتغالزایی در سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی» می پردازد.

سعید مرادی مدیر تلویزیون اینترنتی شهر تی وی، وجود شبکه های تلویزیونی اینترنتی را در جهان امروز رسانه، ضرورتی اجتناب ناپذیر و یک پنجرۀ فرصت برای حوزه های دانش بنیان و شبکه هوشمند شهری دانست.

کانال های این رسانه که تا اکنون راه اندازی شده اند عبارتند از کانال اخبار شهری، مستند و مشاغل.

شهر تی وی با مجوز رسمی صداوسیمای جمهوری اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، راه‌اندازی شده است. این تلویزیون اینترنتی از طریق https://shahrtv.com قابل دسترسی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.