شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰

با حکم «رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح»؛

«جواد بلالی» مدیر مجتمع فرهنگی هنری اسوه شد

اسوه

سینماپرس: طی حکمی از سوی رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح مدیر مجتمع فرهنگی هنری اسوه منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، سید محمد نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح طی حکمی جواد بلالی را به سمت مدیر مجتمع فرهنگی هنری اسوه منصوب کرد.

در بخشی از حکم آمده است:

«نظر به تعهّد، تخصّص، تجربیات و حضور مستمر و تاثیرگذار شما، به‌موجب این حکم جناب‌عالی را به سمت «مدیر مجتمع فرهنگی هنری اسوه» منصوب می‌نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوا و جهاد درراه خدا، در راستای تحقق آرمانهای مؤسس شجرۀ طیبۀ بسیج و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و راه نورانی شهدا، در پرتو عنایات خاصه حضرت ولی‌عصر (عج) و منویات ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) گام‌های مؤثری بردارید.»

جواد بلالی متولد ۱۳۵۶ در تهران است که از سال ۷۵ به‌عنوان مدیر اداری و اجرایی شهرک سینمایی انقلاب و دفاع مقدس و در سال ۹۸ به‌عنوان مدیر آماد و پشتیبانی بنیاد فرهنگی روایت فتح مشغول به کار بود.

مجتمع فرهنگی هنری اسوه از سال ۱۳۶۹ با دارا بودن سه سالن با ظرفیت ۳۵۰ نفر که طی سالیان گذشته میزبان برنامه‌های فرهنگی و هنری بسیاری ازجمله نمایشگاه کارتن و کاریکاتور ملکه کشتی ربا، نشست‌های تخصصی سینمایی و تئاتری و برپایی بخش‌های جنبی جشنواره‌های تئاتر، فیلم و هنر مقاومت بوده است. پیش‌ازاین علی عزیززاده از سال ۹۷ عهده‌دار این مسئولیت بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.