یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

با برنامه‌های جدید؛

برنامه‌های شبکه نسیم تابستانی شد

شبکه نسیم

سینماپرس: برنامه آیتمی «صعود» به تهیه کنندگی، کارگردانی و اجرای پرهام عمرانی به‌زودی در ۵۲ قسمت از شبکه نسیم پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، شبکه نسیم با شروع فصل تابستان برنامه‌های جدیدی را در کنداکتور تابستانه خود جانمایی کرده است.

برنامه‌های تازه «جواهر سرخ»، «طنزستان» و ادامه پخش «دورهمی»، «خندوانه»، «شوتبال»، «تهمتن»، «کارستون»، «شکرستان» و سریال «سه دونگ سه دونگ»، «نسیم آوا» و همچنین مجموعه «دست به نقد» نیز از جمله برنامه‌هایی هستند که مهمان مخاطبان خود در شبکه نسیم در فصل تابستان خواهند بود.

در این میان دو برنامه آیتمی هم از شبکه نسیم پخش خواهد شد که از یکی از آن‌ها تاکنون ۹ قسمت روی آنتن شبکه نسیم رفته است و یکی دیگر آز این دو برنامه هم مراحل پیش تولید خود را پست سر می‌گذارد.

دو برنامه آیتمی «نسیما» و «صعود» که به تهیه کنندگی و کارگردانی پرهام عمرانی تهیه و تولید می‌شود، دو برنامه‌ای هستند که به تازگی تولید و پخش آن‌ها در شبکه نسیم تایید شده است و برنامه «نسیما» که یک دوربین مخفی تلویزیونی است، تاکنون ۹ قمت ۱۰ دقیقه‌ای را با موضوعات مختلف راهی آنتن شبکه نسیم کرده و قرار است هر هفته با دو قسمت همراه مخاطبان این شبکه تلویزیونی باشد.

برنامه «صعود» هم که آخرین برنامه مصوب شده در سال ۱۴۰۰ برای شبکه نسیم است، در حال حاضر در توچال یکی از مجموعه‌های تفریحی شهر تهران مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند و قرار است در ۵۲ قسمت ۳ دقیقه‌ای و با اجرای پرهام عمرانی که کارگردانی و تهیه کنندگی آن را هم برعهده دارد، به بررسی و معرفی موفقیت‌های ایران در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، سیاسی، اجتماعی و ورزشی بپردازد.

«صعود» می‌خواهد به زبان ساده پیشرفت‌های کشورمان ایران را در یکی از کابین‌های تله‌کابین توچال بررسی کند و درباره آن‌ها با مخاطبان شبکه نسیم گفتگو کند.

پخش این برنامه آیتمی به زودی از شبکه نسیم آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.