دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

در نیمه اول خرداد؛

«از سرنوشت» با آمار ۲۶/۴ پربیننده‌ترین سریال تلویزیون شد

فاطیما بهارمست سریال از سرنوشت

سینماپرس: براساس نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما سریال «از سرنوشت ۴ » پربیننده‌ترین سریال در نیمه اول خرداد بود.

به گزارش سینماپرس، نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما نشان می‌دهد که از بین سریال‌های تازه پخش شده در نیمه اول خرداد ۱۴۰۱ فصل چهارم سریال «از سرنوشت» از شبکه دو سیما با آمار ۲۶/۴ پربیننده‌تر از سایر سریال‌ها تلویزیونی است.

براساس این نظرسنجی این سریال رضایت ۸۴/۱ درصد بینندگان را در حد زیاد کسب کرده است، همچنین سریال‌های «حکم رشد» از شبکه سه با ۲۲/۳ درصد بیننده و کسب رضایت ۷۷/۷ درصدی آن و «فرمانروای نقابدار» از شبکه پنج با ۷ درصد بیننده و کسب رضایت ۹۳ درصدی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

در این نظرسنجی، میزان بیننده سریال‌های تکراری سیما در نیمه اول خرداد ۱۴۰۱ نیز بررسی شد که از میان سریال‌های تکرارید فصل اول سریال «ستایش» از شبکه آی فیلم با ۱۹/۱ درصد بیننده، پربیننده‌ترین سریال تکراری بود و همچنین ۷۹/۵ درصد بینندگان سریال «ستایش» از این سریال رضایت داشتند.

براساس نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما سریال تلویزیونی «از سرنوشت ۴» با ۲۶/۴ درصد هم پربیننده‌ترین سریال سیما در نیمه دوم اردیبهشت ۱۴۰۱ نیز بود.

همچنین در همان بازه زمانی سریال‌های «حکم رشد» از شبکه سه با ۱۶/۹ درصد بیننده و کسب رضایت ۸۳/۱ درصدی آنان و «فرمانروای نقابدار» از شبکه پنج با ۶/۱ درصد بیننده و کسب رضایت ۹۳/۹ درصدی آنان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.