دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸

مصوبات جلسه شورای راهبردی اکران؛

«طلاخون» و «روز ششم» برای آغاز اکران در اول تیرماه معرفی شد

سالن سینما

سینماپرس: جلسه شورای راهبردی اکران عصر امروز دوشنبه ۲۳ خردادماه جاری با حضور رئیس سازمان سینمایی و اعضای شورا برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، در ابتدای جلسه به دلیل اهمیت ظرفیت اکران آنلاین به عنوان بازوی مؤثر در شرایط پساکرونا در کنار سالن های سینمایی و به منظور بهره وری از این هم افزایی برای تقویت چرخه عرضه و نمایش آثار عطف به یکی از فصول نظامنامه اکران، در خصوص بررسی و تعیین روش های جدید آنلاین اکران آثار سینمایی بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید یک گروه پژوهشی و متخصص مطالعات و بررسی های لازم در زمینه اکران آنلاین و بازشناسی نقاط قوت و ضعف و ارزیابی ضریب موفقیت پلتفرم ها و بسترهای موجود و افق های پیش رو را به عمل آورد و نتیجه را جهت جمع بندی و تصمیم گیری نهایی به شورای راهبردی اکران ارائه دهد.

همچنین، شورای راهبردی اکران با جایگزینی دو فیلم جدید سینمایی از تاریخ چهارشنبه اول تیرماه ۱۴۰۱ موافقت کرد. فیلم های «طلاخون» به کارگردانی ابراهیم شیبانی و تهیه کنندگی حسن کلامی و موسسه پخش فیلمیران سبز و «روز ششم» به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل و تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد و موسسه پخش راه عرفان برای تاریخ چهارشنبه اول تیرماه ۱۴۰۱ برای اکران در سینماها معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.