شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

با حضور و اکران بدون مجوز در بخش رقابتی «سینه‌مسترز» جشنواره مونیخ؛

ادامه دهن‌کجی «برادران لیلا» به مدیران مُنفعل «سازمان سینمایی»!

فیلم سینمایی «برادران لیلا»

سینماپرس: «برادران لیلا» سعید روستایی در بخش رقابتی «سینه‌مسترز» جشنواره مونیخ امسال حضور پیدا می‌کند.

به گزارش سینماپرس، نام فیلم «برادران لیلا» چند روزی قبل از جشنواره کن سر زبان‌ها افتاد، خیلی زود در رسانه‌ها مطرح شد که فیلم سعید روستایی هنوز پروانه نمایش داخلی نگرفته و اصولا هیچ کسی از مسئولان وزارت ارشاد هم آن را ندیده است. در جشنواره هم به عنوان طولانی‌ترین فیلم جشنواره کن از آن یاد شد و عموم منتقدان هم آن را در حد یک اثر متوسط ارزیابی کردند. در خلاصه داستان فیلم آمده است: در سن چهل سالگی، لیلا تمام زندگی خود را صرف مراقبت از والدین و چهار برادرش کرده است. خانواده‌ای که درشرایط تحریم ایران دائما در حال بحث و زیر فشار قرض‌های متعدد است. در حالی که برادران لیلا به سختی تلاش می‌کنند که خرج زندگی خود را دربیاورند، لیلا نقشه‌ای می‌چیند.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از اسکرین دیلی، جشنواره فیلم مونیخ ۲۰۲۲ تعدادی از آثار جشنواره کن امسال از جمله فیلم «برادران لیلا» سعید روستایی را در بخش مسابقه خود قرار داد.

جشنواره فیلم مونیخ بعد از سال ۲۰۱۹ با برنامه کامل برگزار می‌شود. این جشنواره در سال ۲۰۲۰ به صورت آنلاین و در سال ۲۰۲۱ با کاهش برنامه‌های اصلی خود برگزار شد.

جشنواره امسال قرار است با فیلم «کورساژ» ساخته ماری کروتزر که در بخش نوعی نگاه کن ۲۰۲۲ برنده جایزه بازیگری شد، افتتاح شود. فیلم «کورساژ» در بخش رقابتی «سینه‌مسترز» فستیوال در کنار فیلم‌هایی چون «برادران لیلا» سعید روستایی، «آرامش» آلبرت سرا، «هشت کوهستان» اثر مشترک شارلوت واندرمیرش و فلیکس ون گرونیگن و «واسطه» هیروکازو کورئیدا برای دریافت جایزه رقابت می‌کند.

فیلم «برادران لیلا» سعید روستایی قرار است روزهای ۲۴ و ۲۶ ژوئن (۳ و ۵ تیر ۱۴۰۱) در جشنواره به نمایش دربیاید.

در جشنواره مونیخ امسال ۱۲۰ فیلم از ۵۲ کشور دنیا حضور دارند که ۳۵ تای این فیلم‌ها اولین نمایش بین‌المللی خود را تجربه می‌کنند.

جشنواره مونیخ بین روزهای ۲۳ ژوئن تا ۲ جولای (۲ تا ۱۱ تیر ۱۴۰۱) برگزار می شود.

نظرات

  • ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۱:۱۵
    0 0
    ورزشکارها در صورت خطا ممکن است دو یا چند سال از بازی محروم شوند . چرا بازیگرها و تهیه کننده ها به رغم خطاهای مکرر ، تنبیه نمی شوند؟
  • ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۱:۲۸
    0 0
    بعد از حرفهای موهن ضد ملی بازیگران و عوامل فیلم برادران لیلا علیه ایران در کن فرانسه ، حالا عوامل این فیلم می خواهند برای شرکت در جشنواره مونیخ بروند و باز هم جلسات مطبوعاتی دارند . این جشنواره فرصتی است که این آقایان و خانمها حرفهای خود را تصحیح کرده و از کن و حرفهای ضد ایرانی و حتی اقدام کن در جایزه دادن به فیلم عنکبوت مقدس برائت بجویند . در غیر این صورت حتما باید منتظر تنبیه جدی ( در حد ممنوع شدن چند ساله و بیشتر ) باشند .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.