شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

فریضه فراموش شده سینماگران و گرفتار در دام سیاسی کاری/۵

بهمنی: هرگونه مماشات با تنظیم کنندگان بیانیه منتسب به سینماگران جایز نیست/ چه کسانی از خارج از کشور پشت این جریان بوده اند؟!

حمید بهمنی

سینماپرس: حمید بهمنی کارگردان سینما با انتقاد شدید از سیاسی کاری برخی دست اندرکاران سینما گفت: هرگونه مماشات با تنظیم کنندگان بیانیه خطاب به نیروهای مسلح جایز نیست و خواسته امت حزب الله از دستگاه های امنیتی و قضایی و همینطور مسئولان فرهنگی و سینمایی کشور برخورد قاطع و مقتدرانه با این عناصر آشوب طلب است که به بهانه حادثه متروپل آبادان با این بیانیه خواستند هرج و مرج راه بیندازند و دشمنان نظام را شاد کنند.

کارگردان فیلم های سینمایی «آخرین نبرد» و «گلوگاه شیطان» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: بنده بسیار متعجبم که چرا با این افراد تاکنون هیچ گونه برخورد قاطع قضایی نشده است. چرا نیروهای حزب اللهی و نهادهای امنیتی و قضایی در مقابل آن ها سکوت کرده اند؟

وی ادامه داد: بی تردید امضاکنندگان این بیانیه هدایت شده از سوی دشمنان خارج نشین هستند. این شدیدترین موضعی بود که این افراد در مقابل نظام گرفتند و بهترین موقع است دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی باید دست به کار شوند و یک بار برای همیشه این افراد را سر جای خود بنشانند.

بهمنی سپس با تأکید بر اینکه امت حزب الله خواستار موأخذه و بازخواست یکایک امضاکنندگان این بیانیه ضد نظام هستند تصریح کرد: این ها تا خرخره از نظام خوردند و کار کردند و حالا می خواهند کشور را به آشوب بکشند و حادثه متروپل بهانه خوبی برای ایشان بود.

این سینماگر خاطرنشان کرد: این ها می خواهند هر اتفاقی را به مثابه تیر خلاصی برای جمهوری اسلامی کنند و از این رو نظام باید اقتدار خود را مقابل آن ها نشان دهد تا دیگر جرأت تکرار چنین کارهایی را نداشته باشند. باید یکایک این افراد مورد موأخذه قرار بگیرند تا بتوانیم به سرنخ هایی برسیم که چه کسانی از خارج از کشور پشت این جریان بوده اند و هدف نهایی شان از این بیانیه چه بوده است؟

وی متذکر شد: البته همه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هر پست و سمتی بدانند دست و پای عاجزانه می زنند و تلاش مذبوحانه می کنند چرا که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مدد الهی همواره پابرجا خواهد بود و روسیاهی تنها به کسانی خواهد ماند که راه خود را از امت حزب الله جدا کرده و در چنگال دشمنان نظام و انقلاب اسلامی گرفتار شده و برای خوشامد آن ها این بیانیه و آن بیانیه را امضا می کنند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.