سه‌شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

به دلیل مشکلات گوارشی؛

جمال اجلالی بازیگر پیشکسوت بستری شد

جمال اجلالی

سینماپرس: جمال اجلالی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون به علت مشکلات گوارشی روز گذشته ۲ خرداد ماه در بیمارستان بستری شد.

به گزارش سینماپرس، سید عباس عظیمی مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت از بستری شدن جمال اجلالی به علت مشکلات گوارشی در بیمارستان گاندی تهران خبر داد.

وی در با اشاره به روند درمان این هنرمند پیشکسوت گفت: استاد جمال اجلالی دچار مشکل دستگاه گوارش شده است و پزشکان در حال بررسی آزمایش‌های پزشکی این هنرمند پیشکسوت هستند که به محض آماده شدن جواب او تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

در ادامه عظیمی از مردم عزیز ایران خواست تا این هنرمند پیشکسوت را از دعای خیرشان بی‌نصیب نگذارند.

جمال اجلالی متولد ۱۳۲۶ است و از همان دوران کودکی، با هنر آشنا شد و سپس با رتبه دورقمی در دانشکده هنرهای زیبا در رشته بازیگری تئاتر پذیرفته شد و فعالیت رسمی خودش را آغاز کرد. حمید سمندریان در کشف استعداد او نقش به سزایی داشت. او در فیلم‌هایی چون «تابو»، «گینس»، «آرایش غلیظ»، «باد در علفزار می‌پیچد»، «آبی»، «مدرسه پیرمردها»، «تمام وسوسه‌های زمین» و «عاشق کوچک» بازی کرده است.

بازی او در نقش یک پزشک معتاد در فیلم «آرایش غلیظ» در سال ۹۲ مورد تحسین و توجه قرار گرفت.

همچنین از سریال‌هایی که او بازی کرده است می‌توان به «دوردست‌ها»، «خط»، «توطئه فامیلی»، «برای آخرین بار»، «پیدا-پنهان» و «مسافر» اشاره کرد.

جمال اجلالی در سال ۱۳۹۷ بعد از اینکه ۲ سال به خاطر درمان بیماری از کار دور مانده بود، در سریال‌های «سر دلبران» و «سرباز» و فیلم سینمایی «دم سرخ‌ها» حضور یافت و به بازیگری بازگشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.