سه‌شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

در سالروز فتح خرمشهر؛

ویژه برنامه‌های شبکه چهار به مناسبت سوم خردادماه اعلام شد

آرم شبکه چهار سیما*

سینماپرس: «اهالی شب»، تله‌تئاتر «وقایع دلهره‌آور مسافرخانه پارس»، مستند «در لباس سربازی» و فیلم سینمایی «هشتصد» به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس برنامه تلویزیونی «اهالی شب» امشب ۳ خرداد ساعت ۲۳ با حضور غلام کویتی پور مداح و خواننده قطعات حماسی و مذهبی از شبکه چهار سیما باز پخش می‌شود.

برنامه «اهالی شب» که به‌صورت هفتگی سه شنبه و چهارشنبه ساعت ۲۳ با اجرای سید مهرداد ضیایی از شبکه چهار سیما بازپخش می شود امشب و همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر باحضور غلام کویتی پور مداح و خواننده قطعات حماسی و مذهبی و همچنین حسین یکتا روی آنتن می رود.
کتاب شب، قصه شب و صدای شب از دیگر بخش‌های این مجله هفتگی هستند.

تله‌تئاتر «وقایع دلهره‌آور مسافرخانه پارس»
تله‌تئاتر «وقایع دلهره‌آور مسافرخانه پارس» تولید سیمای اصفهان، درباره وقایع منتهی به سوم خردادماه ۱۳۶۱ و آزادسازی خرمشهر است که از شبکه چهار سیما پخش می شود.
حبیب نریمانی، نویسنده و کارگردان تله‌تئاتر «وقایع دلهره‌آور مسافرخانه پارس» را برعهده داشته است.
این تله تئاتر امروز سه شنبه ۳ خرداد ساعت ۱۶ روی انتن خواهد رفت.

مستند در لباس سربازی
«در لباس سربازی» روایتی ویژه از حضور رهبر انقلاب در جبهه‌ها از نخستین روزهای آغاز جنگ تحمیلی تا ترور ایشان در تیرماه سال ۶۰ است. این مستند در سه قسمت از ۴ تا ۶ خرداد هر روز ساعت ۱۴ پخش می شود.
در این مستند، برخی تصاویر، فیلم‌ها، اسناد و همچنین خاطرات شفاهی خودگفته‌ آیت‌الله خامنه‌ای از دوران دفاع مقدس برای نخستین بار منتشر شده است.
«مسئولیت‌های نظامی آیت‌الله خامنه‌ای در سال‌های اول انقلاب»، «ممانعت ایشان از فروش هواپیماهای نظامی توسط دولت موقت»، «ماجرای حضور ایشان در جبهه‌ها و تشکیل ستاد جنگ‌های نامنظم با همراهی شهید چمران»، «ماجرای آزادسازی سوسنگرد» و... از موضوعاتی هستند که «در لباس سربازی» به آنها می‌پردازد.

پخش سینمایی "هشتصد" برای اولین بار از قاب ۴
فیلم سینمایی "هشتصد" محصول ۲۰۲۰ چین برای اولین بار پنجشنبه ۵ خرداد ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می شود.
فیلم سینمایی هشتصد (The Eight Hundred) به کارگردانی Hu Guan یک فیلم تاریخی جنگی درام محصول سال ۲۰۲۰ چین است.
در فیلم هشتصد بازیگرانی چون Hao Ou، Xiaoguang Hu، Zhang Junyi، Zhi-zhong Huang، و... به ایفای نقش پرداخته اند.
در داستان فیلم آمده است: در زمان جنگ دوم چین و ژاپن، ارتش ژاپن که قدرت خیلی زیادی داشت تلاش می کند شانگهای را تصرف کند. ارتش چین سعی می کند چندین ماه در مقابل آنها مقاومت کند با این حال هر لحظه امکان محاصره وجود دارد. در این بین یک گروه ۸۰۰ نفره از سربازان جوان سعی می کنند از یک انبار بزرگ در مقابل ارتشی ۲۰ هزار نفره از سربازان ژاپنی دفاع کنند...
واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما، در روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۰:۳۰ یک اثر جذاب سینمایی را تقدیم علاقه مندان به هنر هفتم می کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.