سه‌شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

با حضور مدیر رادیو صبا؛

بررسی بایدها و نبایدهای طنز رادیویی در حوزه هنری بررسی می‌شود

رادیو صبا

سینماپرس: مدیر شبکه رادیویی صبا با حضور در دفتر طنز حوزه هنری درباره چگونگی همکاری با رادیو صبا توضیح می‌دهد و مخاطبان رادیو را از روند تولید برنامه‌های رادیویی آگاه می‌کند.

به گزارش سینماپرس، روز شنبه ۷ خرداد برنامه «دگر خنده» در دفتر طنز حوزه هنری با حضور حمیدرضا افتخاری مدیر شبکه رادیویی صبا و جمعی از همکاران و هنرمندان این شبکه رادیویی برگزار می شود.

مهدی فرج اللهی مجری برنامه «به گزارشگر رادیو صبا» با بیان اینکه برنامه «دیگرخند» شنبه ۷ خرداد میزبان رادیو صبایی‌ها است، عنوان کرد: حمیدرضا افتخاری مدیر شبکه رادیویی صبا، مهدی ساعی مدیر گروه، مهدی استاد احمد تهیه کننده و نویسنده حوزه طنز و مهبد قناعت پیشه مجری و صداپیشه رادیویی مهمان‌های ویژه این برنامه هستند.

وی افزود: در این برنامه بایدها و نبایدهای طنز رادیویی از زبان فعالان این عرصه بیان می‌شود و نکاتی درباره تفاوت طنز مطبوعاتی، شوخ طبعی و طنز رادیویی ارائه خواهد شد.

فرج اللهی با اشاره به برگزاری تست گویندگی در این برنامه توضیح داد: علاقه‌مندان به گویندگی و اجرا رادیویی می‌توانند در حضور کارشناسان و برنامه‌سازان رادیو صبا مهارت خود را در این عرصه محک بزند.

مجری «دگر خند» در پایان عنوان کرد: در این برنامه مخاطبان و دوستداران حوزه طنز با نحوه همکاری با رادیو صبا به عنوان نویسنده و گوینده و چگونگی ساخت برنامه‌های کوتاه رادیویی مانند استندآپ، پادکست، نویسندگی حوزه طنز آشنا می‌شوند.

«دگر خند» روز شنبه ۷ خرداد ساعت ۱۷ در دفتر طنز حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ، سالن مهر برگزار می‌شود و حضور برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.