دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

توسط موسسه بهداری رزمی صورت می‌گیرد؛

از نکوداشت پیشکسوتان بهداری رزمی دفاع مقدس تا رونمایی از ۲۰ قسمت مستند

باغ موزه دفاع مقدس

سینماپرس: موسسه بهداری رزمی در جریان ششمین جلسه هیئت امنا این موسسه از چهار پیشکسوت بهداری رزمی دفاع مقدس تجلیل می کند، همچنین در جریان این نشست از مجموعه مستند ۲۰ قسمتی «ماموریت برای زندگی» رونمایی می شود.

به گزارش سینماپرس، موسسه بهداری رزمی در جریان ششمین جلسه هیئت امنا این موسسه از چهار پیشکسوت بهداری رزمی دفاع مقدس تجلیل می‌کند، همچنین در جریان این نشست از مجموعه مستند ۲۰ قسمتی «ماموریت برای زندگی» رونمایی می شود.

دکتر هادی منافی، وزیر بهداری در دوران دفاع مقدس، دکتر سید عباس پاکنژاد، موسس بهداری سپاه و از اولین پزشکانی که به اسارت در آمد، مرحوم دکتر سیف الله وحید دستجردی، مسئول هلال احمر در دوران دفاع مقدس و مرحوم دکتر غلامرضا سیف الله، مسئول بهداری نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس چهار پیشکسوتی هستند که در این مراسم تجلیل می شوند که متاسفانه دو تن از این نامداران عرصه دفاع مقدس در قید حیات نیستند و خانواده معظمشان میهمان مراسم هستند.
همچنین در این مراسم از رضیه رسولیان همسر پزشک آزاده دکتر سید عباس پاکنژاد به پاس ده سال انتظار و استقامت تجلیل خواهد شد.
در ادامه این نشست مجموعه مستند ۲۰ قسمتی «ماموریت برای زندگی» به کارگردانی عرفان نوایی و تهیه شده در موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس رونمایی می شود.
این مستند با ساختاری جدید و ایده ای نو به بازآفرینی خاطرات ۲۰ تن از امدادگران دفاع مقدس می پردازد.
مراسم تجلیل از پیشکسوتان بهداری رزمی دفاع مقدس و مجموعه مستند «ماموریت برای زندگی» سوم خرداد در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.