یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

به کارگردانی حمیدرضا سنگیان؛

فیلمبرداری «نابازیگر» با حضور رامین پرچمی آغاز شد

فیلم سینمایی نابازیگر

سینماپرس: فیلمبرداری «نابازیگر» با حضور بازیگرانی چون کتایون امیرابراهیمی، فرهاد جم، زهرا داوود نژاد، رامین پرچمی، هایده حائری و محمدحسین حسینی آغاز شد.

به گزارش سینماپرس، فیلمبرداری فیلم «نابازیگر» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا سنگیان و تهیه‌کنندگی مشترک السا فیروز آذر و محمد حسین حسینی آغاز شد.

به گفته سنگیان، فیلم «نابازیگر» پروژه‌ای‌ست که تلاش شده تا در آن ستاره‌های فعال دهه‌های قبل سینما و تلویزیون به ایفای نقش بپردازند. کتایون امیر ابراهیمی، فرهاد جم، زهرا داوود نژاد، رامین پرچمی، هایده حائری و محمدحسین حسینی اولین گروه بازیگران این فیلم هستند که تاکنون در این پروژه جلوی دوربین رفته‌اند.

«نابازیگر» روایتی از زندگی یک نویسنده و کارگردان سینماست که در پنج سال گذشته نتوانسته است فیلمنامه‌ای بنویسید و فیلمی را کارگردانی کند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: آریا پنج سال است که هیچ فیلمنامه‌ای ننوشته و فیلمی را کارگردانی نکرده است. او که در روابط زناشویی خود دچار چالش شده است، قبول می‌کند تا بعد از مدت‌ها به کمک یکی از شاگردانش فیلمنامه‌ای سفارشی برای یک نابازیگر را بنویسد که قرار است سرمایه‌گذار فیلم باشد. آریا باید فیلم‌نامه‌ای بنویسید که هم به دل خودش بنشیند هم نابازیگر را راضی نگه دارد…

محمدحسین حسینی سرمایه‌گذار، الیاد فیروز آذر مجری طرح، السا فیروز آذر مشاور کارگردان، اشکان محمدی مدیر فیلمبرداری، محمدمهدی سجادی دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، داریوش اسقایی منشی صحنه برخی از عوامل این فیلم را تشکیل می‌دهند.

به زودی عوامل و بازیگران دیگر این فیلم نیز معرفی می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.