یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

با حکم «محمد مهدی اسماعیلی»؛

مدیر ضعیف «شبکه یک سیما» پس از برکناری به «مدیر عاملی بنیاد فرهنگی هنری رودکی» رسید!

رضا پورحسین، مهدی فرجی، محمدمهدی حیدریان و مجید زین العابدین در مراسم تشییع پیکر مرحوم سید ضیاء الدین دری

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیات امنای بنیاد فرهنگی هنری رودکی، در اقدامی قابل تامل با صدور حکمی مجید زین‌العابدین را که به تازگی از مدیریت شکه یک سیما حذف گردیده بود را به عنوان مشاور وزیر و مدیر عامل این بنیاد منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیات امنای بنیاد فرهنگی هنری رودکی، در حکمی مجید زین‌العابدین را به عنوان مشاور وزیر و مدیر عامل این بنیاد منصوب کرد.

محمدمهدی اسماعیلی خطاب به مجید زین‌العابدین شناخت و به کارگیری استعدادهای درخشان هنری و ادبی در سطح داخلی و بین‌المللی به ویژه نسل جوان انقلابی، حمایت مادی و معنوی از آفرینش‌های حرفه‌ای هنرمندان کشور، تلاش برای پیشرفت و توسعه هنر همتراز با شاَن تاریخی _ ملی و دینی ایران اسلامی، حمایت از جشنواره‌های هنری و ادبی فاخر در سطح ملی و بین‌المللی، تبیین و نشر مبانی نظری هنر و نمونه سازی در زمینه‌های دینی و انقلابی از وظایف مدیرعامل جدید این بنیاد برشمرده شده است.

بنیاد فرهنگی هنری رودکی بر اساس مصوبه هیات وزیران و به استناد ماده واحده قانونی مصوب مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است و از مهمترین بنیادهای فرهنگی کشور است که به منظور حمایت از پیشرفت و اعتبار برجسته ملی و بین‌المللی فعالیت‌های هنری و ادبی کشور زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کند. این بنیاد علاوه بر تولید محصولات و محتوای فاخر فرهنگی، با بهره از زیرساخت‌های راهبردی، به پرورش استعدادهای درخشان هنری نیز می‌پردازد. مجید زین‌العابدین پیش از این مدیر شبکه یک سیما بود و بعنوان یکی از مدیران خوش سابقه فرهنگی در کشور، به مدت یک دهه مدیریت شبکه‌های ۱، ۳ و ۵ تلویزیون را هم در کارنامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.