سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴

وزیر ارشاد:

زیست عفیفانه انتخاب آحاد مردم ایران است/اکثریت قریب به اتفاق نسبت به حفظ ارزش‌های دینی اهتمام دارند

محمدمهدی اسماعیلی در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفتصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه دولت مردمی و مکتبی اهتمام جدی بر رعایت و اجرای قوانین حجاب و عفاف دارد، گفت: تاکید رئیس جمهور محترم همواره بر این است که توجه به این موضوع باید از اولویت‌های کاری باشد.

به گزارش سینماپرس، طبق گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی با تاکید بر این مطلب افزود: حجاب و عفاف از جمله اولویت‌های مهم جامعه اسلامی است و خطوط قرمز جامعه اسلامی باید رعایت شود.

وزیر فرهنگ: پیمایش‌های معتبر نشان می‌دهد زیست عفیفانه انتخاب آحاد مردم ایران است

رییس شورای فرهنگ عمومی کشور ادامه داد: با توجه به تغییر ریل گذاری در دولت مردمی، بنای ما این است که در شورای فرهنگ عمومی کشور به سمت اجرای مصوبات و پیش بینی راه کارهای اصلاحی برای ادامه مسیر باشیم و مصوبات این شورا به صورت جدی باید اجرایی شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در شورای فرهنگ عمومی کشور کارگروهی در حوزه عفاف و حجاب راه اندازی شده و وزارت کشور نیز از نظر عملیاتی باید در این مسیر همراه باشد تا در چارچوبی هم افزا به دور از هرگونه اخلال در این زمینه حرکت کنیم.

اسماعیلی تصریح کرد: پیمایش‌های معتبر نشان می‌دهد زیست عفیفانه انتخاب آحاد مردم ایران است و اکثریت قریب به اتفاق نسبت به حفظ ارزش‌های دینی اهتمام دارند.

وی با اشاره به استقبال مردم از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، ادامه داد: حضور مردم در این دوره از نمایشگاه و در زمان افطار نشان داد که قرآن و عترت، چه جایگاه رفیعی در جامعه ما دارد.

وزیر فرهنگ: پیمایش‌های معتبر نشان می‌دهد زیست عفیفانه انتخاب آحاد مردم ایران است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در ساماندهی مد و لباس نیز اتفاقات خوبی افتاده و حضور و همراهی اصناف در این زمینه ضروری است.

در پایان این جلسه که با دستورهای گزارش پیشرفت و تصمیمات درباره مصوبه زیست عفیفانه، مناسبت‌های تایید شده در کارگروه تقویم و اصلاحیه مصوبه شورای نظارت بر اسباب بازی در راستای برنامه تحولی شورا و دبیرخانه برگزار شد، از مدیرعامل مجموعه نبات به دلیل تولیدات اثرگذار پویانمایی تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.