جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

معاون امور هنری وزیر ارشاد:

همچنان وضعیت بودجه‌مان روشن نیست/«مدیرکل جدید هنرهای تجسمی» هفته آینده معارفه خواهد شد

محمود سالاری در نشست خبری چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

سینماپرس: معاون امور هنری وزیر ارشاد گفت: مدیرکل جدید هنرهای تجسمی وزارت ارشاد انتخاب شده است و تا پایان هفته آینده معرفی می‌شود.

به گزارش سینماپرس، محمود سالاری، معاون امور هنری وزیر ارشاد با اعلام این خبر به فارس گفت: گزینه‌ای که مدنظر داشتیم و صحبت کرده بودیم، امکان مأمور شدن از وزارت علوم به وزارت ارشاد را نیافت. بنابراین بلافاصله فرد دیگری را معرفی کردیم که کارهایش انجام شده است و ان‌شاءالله هفته آینده معارفه خواهد شد.

وی درباره اینکه آیا ایران امسال در پنجاه و نهمین دوسالانه ونیز حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: ما هنوز تصمیمی در این زمینه نگرفته‌ایم، چون همچنان وضعیت بودجه‌مان روشن نیست. به محض اینکه بودجه ما ابلاغ شود و اداره‌کل تجسمی سروسامان بگیرد، در اولین فرصت تصمیم‌گیری خواهیم کرد و اگر لازم به رایزنی باشد، بلافاصله اقداماتمان را اجرایی خواهیم کرد.

به گزارش فارس، اداره‌کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از بهمن‌ماه گذشته و پیش از برگزاری چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، بدون مدیرکل است. پیش‌تر هادی مظفری این مسئولیت را بر عهده داشت.

پنجاه و هشتمین بینال ونیز ۲۱ اردیبهشت تا سوم آذر ۱۳۹۸ در این شهر توریستی ایتالیا برپا بود و غرفه ایران در آن طی مدت ۶ ماه برپایی، ۳۰ هزار و ۳۶۷ بازدید کننده داشت. «از بودن و سرودن» نام غرفه و نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در این دوره بود و آثار سه هنرمند به نام‌های «رضا لواسانی»، «سمیرا علیخانزاده» و «علی میرعظیمی» را به نمایش گذاشت.

برگزاری پنجاه و نهمین دوسالانه ونیز به دلیل شیوع ویروس کرونا، یک سال به تأخیر افتاد و قرار است تابستان امسال برپا شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.