سه‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲

با اکران در بیش از ۴۰ روستای کشور؛

ثبت رکورد «اکران روستایی» برای «موقعیت مهدی»

فیلم سینمایی «موقعیت مهدی»

سینماپرس: فیلم سینمایی موقعیت مهدی با گذشت ۵ هفته از آغاز نمایش، فروش ۵۰۰ میلیون تومانی را در اکران‌های مردمی تجربه کرد.

به گزارش سینماپرس، این فیلم که اخیرا توسط مقام معظم رهبری موردتمجید قرار گرفته تاکنون در ۴۵۰ سانس اکران مردمی، مهمان نگاه ۳۵ هزار مخاطب بوده است.
با همت اکران کنندگان مردمی عمار، فیلم سینمایی موقعیت مهدی همزمان با اکران سینمایی تاکنون در بیش از ۴۰ روستای کشور به نمایش درآمده است.
پراکندگی اکران روستایی فیلم «موقعیت مهدی» از شمال تا جنوب ایران بوده است، و روستاهایی نظیر شم‌آباد (خراسان رضوی)، کوه‌زر (سمنان)، روستای برگه (مازندران) فروش بیش از یک میلیون تومانی در یک سانس داشته‌اند و استان آذربایجان غربی با ۲۳ اکران روستایی بیشترین اکران روستانی این فیلم را داشته است.
از دیگر نکات جالب توجه اکران های مردمی اخیر، انتخاب بهشت زهرای تهران به عنوان مکان اکران فیلمی بود که راوی یکی از شهدای شاخص کشور می‌باشد.
گفتنی است به مناسبت هفته هنر انقلاب، از ۲۰ تا ۳۱ فروردین، این فیلم با شرایط ویژه‌ای در اختیار علاقه‌مندان به اکران قرار می‌گیرد. جهت اطلاع از این شرایط و ثبت درخواست اکران مردمی می‌توانید به نشانی Ekranmardomi.ir مراجعه یا اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.