چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

«ایرج راد» اعلام کرد:

مجمع عمومی «خانه تئاتر» روز شنبه ۱۷ اردیبهشت برگزار می‌شود

ساختمان خانه تئاتر

سینماپرس: رئیس هیأت مدیره خانه تئاتر اعلام کرد مجمع عمومی برای انتخاب هیأت مدیره جدید و در نهایت مدیرعامل خانه تئاتر ۱۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، ایرج راد رئیس هیأت مدیره خانه تئاتر درباره تصمیم‌گیری برای برگزاری مجمع عمومی خانه تئاتر که طی آن هیأت‌مدیره جدید خانه انتخاب شوند، به مهر گفت: طی جلسه اخیر هیأت مدیره خانه تئاتر درباره زمان برگزاری مجمع عمومی خانه تصمیم‌گیری و قرار شد این مجمع روز شنبه ۱۷ اردیبهشت برگزار شود.

وی درباره محل برگزاری مجمع عمومی خانه تئاتر، افزود: چند مکان برای برگزاری مجمع مدنظر است که به زودی درباره آن تصمیم‌گیری و به اعضای خانه تئاتر اعلام می‌شود.

راد درباره تصمیم‌گیری هیأت مدیره خانه تئاتر برای برگزاری جشن‌های انجمن‌های خانه به مناسبت روز جهانی تئاتر در اردیبهشت، طبق روالی که در سال‌های گذشته به غیر از ۲ سال کرونایی اخیر داشته، یادآور شد: در جلسه اخیر هیأت مدیره خانه تئاتر درباره برگزاری جشن‌های انجمن‌ها نیز صحبت شد. هر کدام انجمن‌های خانه تئاتر که تمایل به برگزاری جشن داشته باشند، با پایان ماه رمضان و در اواخر اردیبهشت می‌توانند مراسم خود را برگزار کنند.

رئیس هیأت مدیره خانه تئاتر در پایان سخنان خود تأکید کرد: تا کنون انجمن بازیگران خانه تئاتر تنها انجمنی است که اعلام کرده قصد دارد جشن خود را در اواخر اردیبهشت برگزار کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.