چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸

اکران نوروز ۲۴۰۱ هجری‌شمسی؛

استقبال بیش از یکصد و پنجاه هزار نفر در سینماها از «موقعیت مهدی»

فیلم سینمایی «موقعیت مهدی»

سینماپرس: فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» ساخته «هادی حجازی‌فر» با استقبال بیش از یکصد و پنجاه هزار نفر در سینماها و شهرهای فاقد سینما از فروش ۵ میلیارد تومانی عبور کرد.

به گزارش سینماپرس، با شروع تعطیلات نوروزی، فروش فیلم‌های سینمایی جهش چشمگیری داشته‌ و اکثر سینماهای مدرن تمام ظرفیت سالن‌ها را به کار گرفته‌اند تا بتوانند پاسخگوی استقبال مردم باشند.

در این بین فیلم‌های سینمایی «موقعیت مهدی»، «سگ‌بند» و «شادروان» گوی سبقت را از سایر فیلم‌های سینمای ایران ربوده و فروشی میلیاردی داشته‌اند. فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» ساخته «هادی حجازی‌فر» در ادامه موفقیت خود در گیشه، با استقبال بیش از یکصد و پنجاه هزار نفر در سینماها و شهرهای فاقد سینما از فروش ۵ میلیارد تومانی عبور کرد.

«موقعیت مهدی» بهترین فیلم جشنواره سینمایی فجر، دیروز نیز با فروش ۷۰۰ میلیون تومانی رکورد فروش روزانه خود را شکست.

پس از سال‌ها، اکران فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» و استقبال چشمگیر مردم از آن، نشان داد که همچنان مردم کشورمان دوستدار قهرمانان سرزمینشان هستند، همان قهرمانانی که برای دفاع از همین مردم جانشان که بزرگترین سرمایه زندگی هر کسی است، فدا کردند.

سال‌هاست که مطالب مختلفی در رسانه‌های کشور منتشر می‌شود و به این موضوع می‌پردازند که «مردم ایران دیگر علاقه‌مند به سینمای دفاع مقدس نیستند»، اما استقبال چشمگیر تماشاگران از فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» پیام‌آور این موضوع است که مردم ایران اتفاقاً علاقه‌مند به تماشای داستان زندگی قهرمانانی از جنس خودشان و سرزمینشان هستند.

جذابیت داستان یکی از بزرگترین ویژگی‌های فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» است و این امر حتی در پیام مقام معظم رهبری که چند روز قبل به تماشای فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» نشستند، به چشم می‌خورد. ایشان فرمودند «این فیلم از آن فیلم‌هایی است که آدم دوست دارد تا تمام شد بازهم دوباره آن را ببیند».

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.