یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

عرفان حسینی مطرح کرد؛

معرفی مهمانان سری چهارم «شب‌های مافیا»

شب‌های مافیا

سینماپرس: عرفان حسینی مسئول انتخاب بازیگر در سری چهارم «شب‌های مافیا» درباره‌های انتخاب مهمان‌های این رئالیتی‌شو توضیح داد.

به گزارش سینماپرس، برنامه «شب‌های مافیا» به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب که یک مستند مسابقه یا رئالیتی‌شو است که با حضور بازیگران و هنرمندان سرشناس به چهارمین سری خود رسیده است که هر سری از این برنامه در قالب رقابت دو گروه آقایان و یک گروه بانوان بین چهار تا پنج فصل در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

«شب‌های مافیا» در فصل‌های گذشته خود با اجرای محمدرضا علیمردانی در سری اول و دوم و کامبیز دیرباز در سری سوم ساخته شده است که محمدرضا علیمردانی مجری، بازیگر و خواننده در چهارمین سری این رئالیتی‌شو به عنوان مجری حضور دارد.

عرفان حسینی مسئول انتخاب بازیگر سری چهارم «شب‌های مافیا» درباره معیارهای انتخاب بازیگر برای حضور در این رئالیتی‌شو به صبا گفت: این رئالیتی‌شو با حضور بازیگران و سلبریتی‌ها در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود و ما در چهارمین سری از این برنامه سعی کردیم با چینش متفاوتی از مهمان‌ها در مقایسه با فصل‌های گذشته حاضر شویم که از چهره‌هایی به عنوان یک استاد دانشگاه، تهیه کننده، کارگردان، خواننده، ورزشکار، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر استفاده کردیم و البته از حضور طیف سنی‌ متفاوت مهمان‌ها در این دوره با دیگر فصل‌ها تفاوت دارد.

وی در ادامه به چند مهمان این سری از برنامه اشاره کرد که منوچهر هادی کارگردان‌ سینما و تلویزیون، سید بشیر حسینی داور فصل اول و دوم مسابقه «عصر جدید» و استاد دانشگاه و علیرضا خمسه بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از جمله مهمان‌های حاضر «شب‌های مافیا» هستند.

معیار انتخاب مهمان‌ها توانایی سخن گفتن آن‌هاست

حسینی با اشاره به یکی از معیارهای انتخاب بازیگر در «شب‌های مافیا» بیان کرد: چهره‌هایی را به برنامه دعوت می‌کنیم که توانایی خوب حرف زدن را دارند و می‌توانند از نظر و ایده خود دفاع کنند و این معیار باتوجه به ماهیت بازی مافیا مشخص شده است، زیرا این افراد جذابیت برنامه را بالا می‌برند و اگر این بازی را بلد نباشند، استعداد آموزش و فراگیری آن را در خود دارند.

مسئول انخاب بازیگر «شب‌های مافیا» عنوان کرد: اگر چه یک هنرمند و یا بازیگر می‌تواند در حرفه خود توانمند باشد ولی این مساله دلیل بر موفقیت او در «شب‌های مافیا» نیست زیرا این مسابقه یک رئالیتی‌شوی واقعی است و هر لحظه احتمال بروز یک اتفاق و چالش برای بازیکن‌ها وجود دارد و آن‌ها مجبور هستند از خود دفاع کنند که این مساله کار آن‌ها مقابل دوربین سخت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه فاصله بین اتمام سری سوم برنامه تا شروع سری چهارم کمی طولانی شد، بیان کرد: باتوجه به ایجاد یک بازه زمانی طولانی بین آخرین قسمت فینال سری سوم تا اولین قسمت سری جدید «شب‌های مافیا»، خود را موظف کردیم که بهترین گزینه‌ها را برای تولید یک «شب‌های مافیا» متفاوت کنار هم جمع کنیم.

حضور ۳۶ بازیگر و سلبریتی برای اولین در «شب‌های مافیا»

حسینی با بیان اینکه تمام ۱۲ نفر گروه بانوان بازیگر هستند گفت: یکی از چالش‌های من به عنوان کسی که مهمان‌ها را انتخاب و دعوت می‌کند، حضور بالغ بر ۱۵۰ چهره و بازیگر در قسمت‌های گذشته «شب‌های مافیا» است که انتخاب هر کدام از مهمان‌ها را با توجه به معیارها و عدم حضور او در قسمت‌های قبلی برنامه دشوار کرده بود.

این فعال رسانه‌ای درباره حساسیت‌های بالای انتخاب مهمان در قسمت‌های پیش‌روی این رئالیتی‌شو توضیح داد: باتوجه به تعدد اولویت‌ها و معیارهای برای رسیدن به یک گروه باکیفیت، اولین دغدغه ما تکراری نبودن اتمسفر برنامه برای مخاطب بود، از همین جهت از هر طیف شخصیت و حرفه‌ای در «شب‌های مافیا» استفاده کردیم که احتمال می‌دهم شگفتانه‌های بسیاری برای مخاطبان این مسابقه به همراه داشته باشد.

وی افزود: یک فیلم سینمایی حداکثر با حضور ۶ بازیگر چهره تولید می‌شود ولی ما در سه گروه ۱۲ نفره با چهره‌های شناخته شده‌ای فعالیت می‌کنیم که هرکدام از آن‌ها به دلیل فعالیت در پروژه‌های مختلف و البته آشنا نبودن با بازی مافیا کار ما را که بسیار فشرده تصویربرداری می‌کنیم سخت کرده بود.

حسینی به مهمانی اشاره کرد که تا به حال مافیا بازی نکرده بود ولی به دلیل اینکه مخاطب تمام قسمت‌های «شب‌های مافیا» از ابتدای این برنامه بود، در این دوره از «شب‌های مافیا» در جایگاه یک بازیکن حرفه‌ای و باتجربه حاضر شده است.

وی در پایان درباره حضور بازیکن‌های حرفه‌ای در این فصل از «شب‌های مافیا» مانند بهاره افشاری، امیرعلی نبویان و سام درخشانی که در فصل‌های گذشته حضور داشتند، گفت: ما برای هر کدام از ۳۶ بازیکن ۱۰ مرحله آموزشی بازی مافیا را مشخص کرده‌ایم که در طول دو ماه انجام شد و خوشبختانه توانایی تمام مهمان‌ها به نسبت روزهای اول‌شان افزایش یافت و این نوید یک فصل جذاب را به مخاطبان این برنامه می‌دهد.

اعضای گروه اول که در فصل اول دوره چهارم «شب‌های مافیا» حضور دارند، شامل علی اوجی، علیرضا خمسه، سیامک صفری، منوچهر هادی، ایمان صفا، مهران رجبی، رامین راستاد، علی رضا اوسیوند، کاوه سماک باشی، وحید آقاپور، معین ضد (زندی) و سید بشیر حسینی است که در چند مرحله با هم بازی می‌کنند. اعضای گروه دوم (آقایان) و گروه سوم (بانوان) متعاقبا اعلام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.