دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵

هاشم میرزاخانی مطرح کرد؛

به‌روزرسانی سمفا با اختلال سرورهای کشور همزمان شد

سامانه سمفا

سینماپرس: مدیرعامل موسسه سینماشهر درباره اختلال در سامانه مدیریت فروش و اکران سمفا توضیح داد.

به گزارش سینماپرس، هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه سینماشهر درباره اختلال سامانه مدیریت فروش و اکران سمفا در روزهای گذشته به صبا گفت: متاسفانه در بخشی از سرورهای مرکزی تهران آتش سوزی صورت گرفت که باعث اختلال عمومی در همه سرورهای کشور شد و به این واسطه سرعت اینترنت برای چند روز با اختلال مواجه بود.

او افزود: همکاران ما در سمفا سیستم را به منظور رفع معایب برای به روزرسانی گذاشته بودند که متاسفانه با کمبود سرعت اینترنت و اختلال سرورها همزمان شد.

مدیرعامل موسسه سینماشهر اظهار کرد: خوشبختانه صبح روز ۱۵ اسفندماه مشکل سمفا حل شد و امیدواریم با اصلاحات انجام شده معضلات دوستان گیشه دار و سالن دار خیلی کم شده باشد چراکه تعداد ۵۰ الی ۶۰ مشکل در رابطه سمفا گزارش شده بود که سعی کردیم، رفع شود.

این مدیر سینمایی بیان کرد: امیدواریم شرایط تهیه بلیت برای مردم هم با سرعت بهتری مهیا شود.

او اظهار کرد: گزینه های جدید و کوچکی به سامانه اضافه شده که مردم متوجه آن نمی شوند ولی گیشه دارها چون یکسری موارد و مشکلات در سیر کارشان داشتند اکنون به راحتی می توانند تغییرات را احساس کنند.

هاشم میرزاخانی در پایان گفت: خوشبختانه شرایط کار با سمفا برای گیشه دارها خیلی بهتر شده ولی قطعا باید برای رفع تمامی مشکلات رسیدگی کامل انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.